آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 خرداد ماه 1396 = 23-05 2017

مک کین پوتین را قاتل خواند/ واکنش کرملین

به گزارش ایرنا، سناتور مک کین با طرح ادعای بمباران بیمارستان های حلب توسط هواپیماهای روسی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را قاتل سوری ها خواند و گفت که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور و عامل تبلیغاتی پوتین نمی بایست در کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیدار می کرد.
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به اظهارات توهین آمیز مک کین، گفت که این سناتور از مدت ها پیش قابل ترحم شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه در گفت وگو با رادیو اخبار ملی این کشور افزود: به نظر می رسد، شمار سیاستمداران آمریکایی که مک کین بتواند به آنان توهین کند کم است، ولی سمی که وی تولید می کند به مراتب بیشتر است.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین هم توهین مک کین به رئیس جمهور و وزیر خارجه روسیه را خارج از اصول اخلاقی خواند.
به گزارش ایتارتاس، پسکوف به خبرنگاران گفت: خدا را شکر که این نجیب زاده، سیاست خارجی آمریکا را شکل نمی دهد و آن را اجرا نمی کند.
وی افزود: به همین خاطر اهمیت این توهین ها و لفاظی های گستاخانه را افزایش و با روابط روسیه و آمریکا ارتباط نمی دهیم.
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت که جان مک کین به نفرت جنون آمیز خود به روسیه معروف شده است.
پسکوف با بیان اینکه مک کین قبلا هم توهین هایی به روسیه کرده بود، اظهار کرد: اما این نخستین بار است که توهین وی از حد اصول اخلاقی خارج می شود و با لحن مقام های دولتی بویژه کشوری مثل آمریکا مطابقت نمی کند.
به گزارش رسانه های روسی، مک کین در جنگ اشغال ویتنام توسط آمریکا خلبان جنگنده بود، ولی هواپیمایش بر اثر آتش پدافند هوایی ساخت شوروی وقت که در اختیار مبارزان ویتنامی قرار گرفته بود، سرنگون و اسیر شد که ریشه روحیه کنونی ضدروسی می تواند مرتبط با این مساله باشد.



اردشیر May 23, 2017 09:54 PM

داستان سازی های چپ های امپریالیست روسی و هجوم همه جانبه به یک تن که حقیقت را می گوید بسیار جالب است گویا اینها تصور می کنند روشهای گوبلزی هنوز هم جواب میدهد و اگر یک دروغ چندین بار یا به طور همزمان از چندین دهان خارج شود برای همگان باورپذیر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: