آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 خرداد ماه 1396 = 23-05 2017

آتش زدن درب یک مسجد در شهر منچستر

در پی حمله تروریستی دیشب در منچستر، درب ورودی مسجد محله اولدهام در حومه این شهر توسط افراد ناشناس به آتش کشید.

تارنمای روزنامه دیلی اکسپرس نوشت پس از کشته شدن 22 نفر و مجروح شدن 59 نفر در حمله تروریستی دیشب در سالن موسیقی شهر منچستر، در ورودی مسجد اولدهام به آتش کشیده شد که جامعه مسلمانان از شهروندان خواست بیش تر احتیاط کنند. به نوشته دیلی اکسپرس، مسجدی که مورد حمله قرار گرفت، در ویلا رود قرار دارد و ظاهرا ماده آتشزا از محل ریختن نامه، به درون مسجد رخنه کرده است. تصاویر این مسجد و درب سوخته آن در شبکه های اجتماعی منتشر و موجب نگرانی مسلمانان شده است.

به نوشته تارنمای روزنامه دیلی اکسپرس، در نخستین ساعات امروز همچنین گزارشی درباره حمله به مسجد مرکزی گوربالز در شهر گلاسگو در اسکاتلند منتشر شده است. در این حمله، مهاجمان با رنگ در درون یک قلب، واژه داعش را بر روی دیوار مسجد نوشته اند. پلیس اسکاتلند گفته است این حمله دو روز پیش صورت گرفته و مشغول بررسی موضوع است. جامعه مسلمانان بریتانیا و شورای مسلمانان منچستر، این حملات را محکوم کرده اند.

معمولا در پی هر اقدام تروریستی در انگلیس، اسلام هراسی به اشکال گوناگون، از جمله حملات به مسلمانان، مراکز اسلامی و مساجد و نیز اهانت به اسلام در این کشور افزایش می یابد.



آرش آريايى May 24, 2017 08:53 AM

اسلام زاده انگليسه و حالا انگليسى ها ميفهمند با اين دين چه بلايى سر كشورهاى ديگر آورده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: