آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 خرداد ماه 1396 = 25-05 2017

حمله منچستر؛ خشم پلیس از درز اطلاعات

پلیس ضدتروریسم بریتانیا، "افشای غیرمجاز" اطلاعات مربوط به حمله تروریستی منچستر در رسانه های آمریکايی (فیلم زیر) را "مخل" تحقیقات دانسته است.

به گزارش رادیو فرانسه، سخنگوی پلیس ضدتروریسم بریتانیا اعلام کرد: "ما به رابطه تنگاتنگی که با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای متحدمان در سراسر جهان داریم و به تبادل اطلاعات با آنها اهمیت می‌دهیم، اما وقتی چنین اعتمادی شکسته می‌شود، این روابط را به خطر می‌اندازد و تحقیقاتمان را مختل می‌کند."

این مقام پلیس بریتانیا اضافه کرده که "آسیب‌ها حتی بیشتر می‌شود وقتی که افشاگری غیرمجاز درباره شواهد بالقوه درست در بطن یکی از مهم‌ترین تحقیقات ضدتروریستی صورت می‌گیرد."

در تصاویر متعلق به پلیس بریتانیا که به وسیله روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شد، یک چاشنی بمب را در دست چپ حمله‌کننده انتحاری به همراه ترکش‌های بمب نشان می‌دهد.

نیویورک تایمز با انتشار این تصاویر به نقل از کارشناسان نوشته که بمب "قدرتمند و دارای عمل فوق‌العاده سریع" و برای تخریب هرچه بیشتر بوده است.




www.youtube.com/watch?v=r4hqVTExQJA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: