آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 خرداد ماه 1396 = 24-05 2017

تبریک سلیمانی به سرکرده جدید گروه حماس

ایسنا: سردار سلیمانی انتخاب اسماعیل هنیه به عنوان رئیس‌ جنبش حماس را تبریک گفت.

به گزارش النشره، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در پیامی ضمن تبریک انتخاب اسماعیل هنیه به عنوان رئیس جنبش حماس گفت: ما مشتاقانه منتظر تلاش‌های شما هستیم تا خط مقاومت را همانند جنبش حماس تثبیت و گسترش دهید.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امیدوارم که تلاش شما به مصلحت ملت مجاهد فلسطین باشد و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها خواهان ربودن بیت‌المقدس هستند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: فقط مردان بزرگ به کارهای بزرگ در شرایط سخت دست می‌زنند و ما امیدواریم که با مدیریتی حکیمانه بحران‌های داخلی را حل کنید.



arzhang May 24, 2017 03:48 PM

من خوشحالم که قاسم سلیمانی چنین کار احمقانه ای را در این مقطع زمان که ترامپ گفت ایران مرکز تروریستی هست در تربیون ازاد دنیا به حماس تبریک گفت چون میتونست خصوصی ارادتش را به داعش اسماعیل هنیه بگوید ولی اینطوری درعقل کوچک آخوندی خودش میخواهد همسایهای ما را بترسونه که به اسانی میتونه فتنه و جنگ را بیاندازه تا اقتصاد و ارامش مردم منطقه را به خطر بیاندازه ولی این عملش بر خلاف گفته های خودشان هست که میگویند شلیک موشکهای (طرح مهندسان کره شمالی) ولی مال پاسداران یک اسلحه دفاعی هست چون غیر ازینکه اسلحه برای دفاع ساخته نمیشه بلکه ابزار خشونت هست دنیا ۴۰ ساله از خودش سوال میکند دفاع از کدام کشور ؟پاکستان ترکیه کویت عربستان ؟ باضافه پاسداران موشکهاشان را میدهند به حماس حزب اله حودثی جهاد اسلامی و خدا میدونه به کدام تروریستهای دنیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: