آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 تیر ماه 1396 = 28-06 2017

شرط آلمان برای سرمایه گذاری در ایران

محمد جواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی، یک روز پس از سخنرانی در شورای روابط خارجی اروپا، همراه با همتای آلمانی خود زیگمار گابریل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش دویچه وله، در این کنفرانس، وزیرخارجه آلمان ضمن دفاع از برجام ایفای نقش مثبت جمهوری اسلامی در بحران های منطقه را پیش شرط سرمایه گذاری های خارجی در ایران دانست.

یک روز پس از برگزاری نشست روابط خارجی اروپا، ظریف پیش از پرواز به ایتالیا، پس از یک گفت و گوی 90 دقیقه ای در پشت درهای بسته با زیگمار گابریل همتای آلمانی خود، همراه با او در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کرد.

در این کنفرانس، وزیرخارجه آلمان از حکومت ایران خواست که نقشی سازنده در بحران های سوریه، یمن، لبنان و قطر ایفا کند.

وی تصریح کرد که ایفای این نقش پیش شرطی است برای سرمایه گذاری‌های خارجی در ایران که برای تحقق وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی ضرورت دارد.



arzhang June 29, 2017 12:31 AM

در مراسم گفتار عید فطر اول خامنه ای بعد روحانی برای یک سری از ایرانیان طرفداران خودشان نطق کردن خامنه ای میگه مهمترین هدف مردم ایران حمایت از فلسطین مظلوم یعنی نابودی اسراییل و برای همین جنگ در سوریه تا گشتار مخالفان بشار اسد و امریکاییها باید ادامه داشه باشد و چون خدا با ماست و پاسدار قویترین ارتش دنیاست پیروزی ما حتمی است بعد روحانی صحبت کرد و گفت مهترین مشگل ایران بیکاری هست و برای اینکار ما به سرمایه خارجی احتیاج داریم و با گفتن مرگ بر اسراییل و امریکا و ادامه جنگ در سوریه (و یمن) سرمایه خارجی نمیاد موقع حرف زدن روحانی علی خامنه ای داشت چرت میزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid June 29, 2017 10:06 AM

وزیر خارجه آلمان در پشت درهای بسته به محمد جواد ذلیل حالی کرد اگر مثل سگ در منطقه پاچه این و اون رو بگیرید استخوانی برای جویدن برایتان پرت نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: