آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 خرداد ماه 1396 = 28-05 2017

آتش سوزی گسترده در خیابان ری تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در انبار لاستیک و ضایعات در محدوده خیابان ری خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر گفت: ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بعدازظهر امروز وقوع آتش سوزی در یک انبار بزرگ لاستیک و ضایعات در خیابان ری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اعلام اینکه با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد حریق در یک انبار بزرگ دپوی لاستیک و ضایعات به وقوع پیوسته است، ادامه داد: با توجه به وزش ملایم باد و همچنین وجود مواد اشتعال زا بلافاصله عوامل آتش نشانی به چند گروه تقسیم شده و به محاصره شعله های آتش با استفاده از لوله های آبدهی پرداختند.

ملکی با اعلام اینکه خوشبختانه افراد زیادی در داخل انبار حضور نداشتند، گفت: علاوه بر عوامل آتش نشانی، دو دستگاه آمبولانس اورژانس نیز در محل حادثه حاضر بودند تا نسبت به درمان مصدومان احتمالی حادثه اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در کمتر از یک ساعت مهار شد، افزود: خوشبختانه به غیر از دو مورد دودگرفتگی جزئی، حادثه تلفات جانی نداشته و هم اکنون همکارانم در حال لکه گیری محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: