آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 خرداد ماه 1396 = 31-05 2017

آیا زمان کوچ نوه خمینی فرا نرسیده است؟

آیا زمان کوچ حسن خمینی از دانشگاه آزاد فرا نرسیده است؟

سوالی که ذهن هر کسی را مشغول می کند این است که حسن خمینی بر اساس کدام شرایط، کدام تجربه مدیریتی و کدام جایگاه علمی دانشگاهی از تصمیم گیران اصلی دانشگاه آزاد است؟

صراط نیوز - سید حسن خمینی در حالی از حسن روحانی خواسته است تا در روند تغییر رییس دانشگاه آزاد دخالت کند که هنوز معلوم نیست خود او بر چه مبنایی در جایگاه یکی از تصمیم گیران این دانشگاه قرار دارد.

به گزارش صراط، دانشگاه آزاد اخیرا با تصمیم هیات امنا، حمید میرزاده را از ریاست دانشگاه کنار گذاشت و علی‌محمد نوریان را به سرپرستی دانشگاه گمارد. این اقدام، حسن خمینی را بر آن داشت تا در نامه ای به رئیس جمهور خواستار دخالت وی در این موضوع شود.

فارغ از اینکه ادعای مطرح شده در نامه به صورت غیرمستقیم توسط علی اکبر ولایتی پاسخ داده شده است، موضوعی که در طول سالیان گذشته هیچ گاه به آن پرداخته نشده این است که علت و توجیه عضویت فردی مانند سید حسن خمینی در هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟

سید حسن خمینی سالها قبل در ساز و کاری عجیب و مساله دار عضو هیات موسس دانشگاه آزاد شد و از سال 90 هم به صورت همزمان به عضویت هیات امنا درآمد.

سوالی که ذهن هر کسی را مشغول می کند این است که حسن خمینی بر اساس کدام شرایط، کدام تجربه مدیریتی و کدام جایگاه علمی دانشگاهی از تصمیم گیران اصلی دانشگاه آزاد است؟

به نظر می رسد پس از سالیان سال سکوت در خصوص چنین سوالاتی، اکنون بد نیست یک بار هم که شده هم خود حسن خمینی درباره چرایی حضورش در هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد توضیح دهد هم شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ورود به این مسئله تکلیف را مشخص کند.

آنچه بیش از درخواست حسن خمینی برای دخالت روحانی در روند تغییر رییس دانشگاه آزاد اهمیت دارد، شفاف سازی درباره چرایی حضور خود او در زمره تصمیم گیران این دانشگاه است و چه بسا بتوان گفت با نقش آفرینی ویژه اعضای هیات موسس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، وقت رفتن حسن خمینی از دانشگاه آزاد هم فرارسیده باشد.



امید June 1, 2017 06:59 PM

بحث انتخاب مدیران توی ایران خیلی پیچیده تر و گسترده تر این چیزاس
مگه خود روح الله خمینی یا هرکی که بود واقعا یه چهره و شخصیت سیاسی قابل قبول بود؟
یا مگه خود علی خامنه ای که رهبره و یا هر کدوم دیگه از شخصیتای سیاسی ایران چقدر تحصیلات و تخصص و صلاحیت و در کل شخصیت و آبرو و اعتبارو محبوبیت داخل و خارج از کشور دارن؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: