آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 تیر ماه 1396 = 10-07 2017

واکنش ترامپ به جنجال نشستن دخترش بر...

واکنش ترامپ به جنجال نشستن دخترش بر صندلی رئیس‌جمهوری

رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به جنجال اخیری که دخترش در نشست گروه ۲۰ بر پا کرد واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ در پاسخ به واکنشهای اخیر رسانه‌های اجتماعی به نشستن ایوانکا ترامپ بر صندلی رئیس‌جمهوری آمریکا نوشت: خودم از ایوانکا خواستم که در غیاب من بر صندلی من تکیه بزند.

گزارش روز شنبه رادیو فرانسه: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که روز شنبه هشتم ژوئیه، در اجلاس گروه ۲۰ در شهر هامبورگ آلمان شرکت کرده بود، جای خود در پشت میز اجلاس را به دخترش، ایوانکا ترامپ داد. این درحالی است که ایوانکا فقط مشاور رئیس جمهوری آمریکاست.

خبر نشستن ایوانکا ترامپ به جای پدرش در اجلاس گروه بیست را اولین بار یک مشاور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه منتشر کرد.

اسوتلانا لوکاچ در حساب توئیتر خود عکسی را از داخل سالن اجلاس گروه بیست منتشر کرد که ایوانکا ترامپ را در جایگاه پدرش و در کنار دیگر ترزا می، شی جین پینگ و رجب طیب اردوغان، از رهبران کشورهای عضو گروه بیست نشان می‌داد.

مشاور پوتین در ابتدا نوشت: "ایوانکا رئیس جمهور ترامپ را همراهی می‌کند" و بیست دقیقه بعد در توئیتی دیگر اضافه کرد "و او جایگزینش در میز اجلاس گروه بیست شد وقتی او (دونالد ترامپ) برای دیدارهای دوجانبه خارج شد."

خبرگزاری فرانسه از هامبورگ گزارش داده که دیگر نمایندگان حاضر در اجلاس گروه بیست نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در یک نشست درباره ابزارهای تقویت جایگاه زنان در اقتصاد و دنیای تجارت شرکت کرد.

ترامپ با ستایش از دخترش گفت: "من خیلی به دخترم ایوانکا افتخار می‌کنم، از روز اول به او افتخار می‌کردم."

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: "اگر او دختر من نبود، شرایط خیلی برای او راحت‌تر بود."

دخالت خانواده دونالد ترامپ در امور ریاست جمهوری آمریکا از ابتدای ریاست جمهوری او مورد انتقاد بوده است.

زیگمار گابریل، وزیر امورخارجه آلمان که به تازگی با ایوانکا ترامپ دیدار کرده، گفته است: "قاطی کردن سیاست با خانواده و کارهای شخصی، یادآور خویشاوندسالاری است و این پیش ما غیرقابل تصور است."



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: