آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 تیر ماه 1396 = 03-07 2017

اظهارات تازه یکی از جلادان مشهور دهه 60

آخوند علی رازینی، یکی از اعضای جمع موسوم به "کمیته مرگ" که در دادگاه های سرپایی دهه 60 نقش قاضی را به عهده داشت، در باره اعدام‌ های سال 67 سخنانی ایراد کرده است.

خبرگزاری حکومتی تسنیم نوشت: بخش هایی از اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین علی رازینی را در این زمینه بخوانید:

درباره اعدام های سال 67 و شبهاتی که اخیرا در این زمینه مطرح می‌کنند: مسئولان دخیل در این قضیه آقایان نیری، رئیسی، ری‌شهری، اشراقی، پورمحمدی بودند که از آنها باید سوال شود. زیرا ما در متن قضیه نبودیم. ولی اجمالا باید بگویم که اگر امام بنا بود بی حساب و کتاب حکم اعدام بدهد آنطور که ضد انقلاب می‌گویند دیگر نیازی نبود که هیئت 3 نفره تشکیل دهد. همان در زندان اعلام می‌شد که اینها را اعدام کنند.

از جمله حاکم شرع که حاکم شرع هم فرد خاصی که از طرف مراجع بالا انتخاب شود نبود بلکه همان حاکم شرعی بود که از قبل برای شهرها انتخاب شده بود. کسی که رئیس دادگاه انقلاب فرضا سمنان یا مشهد بود و دادستان انقلاب همان شهر که به شکل عادی مسئولیت دارد به اضافه نماینده اطلاعات آن شهر هیئت 3 نفره را تشکیل می‌دادند که گاهی جلسات محاکمه حدود یک ساعت طول می‌کشید و عده‌ای را محکوم به اعدام کرده و عده‌ای را خیر.

با این که دادگاه‌های انقلاب در آن زمان یک نفره بود این دادگاه‌ها به شکل جمعی مدیریت شده است و رسیدگی‌ها به شکل اجماعی انجام می‌شده با اینکه می‌توانستند با اکثریت آرا تصمیم‌گیری کنند (یعنی 2 رای از 3 رای) ولی احکام با 3 رای اجرایی می‌شد یعنی آنقدر با هم بحث می‌کردند که در نهایت 3 نفر به اتحاد رای برسند. به هر حال رسیدگی ها در سال 67 عادلانه و کاملا طبق قانون بوده است.

افیلم زیر: رهبر جمهوری اسلامی می گوید: دهه شصت، دهه افتخارات بزرگ است.




www.youtube.com/watch?v=9_w6Nt45VX8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



babak July 3, 2017 09:42 PM

خفه شو حرامزاده بی ناموس شواهد هنوز زنده است و نمرده ، این دروغها را که از ته توالت درمیاد و بوی تعفن میدهد بذار وقتی در دادگاه ملت آوردنت بدی بیرون جلاد پدر سوخته تو و خائنین نوکر صفتت باید جواب ان جنایاتی که از آغاز آتش زدن سینمای رکس که به وسیله شخص تو انجام و بیش از ۴۰۰ انسان بی گناه که تعدادی کودک در ان بود تا کشتار بیش از ۶۰۰۰ هزار نفر انسان بی گناه را در ان دادگاه ملت باید بدهی تو یک تشنه قدرت و آدم کشی و دفاعی نداری تمام این جنایات را فقط به فقط از روی جه طلبی و مال دنیا پرستی انجام دادی خودت هم میدانی اسلام و قران برای تو فقط یک وسیله است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: