آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 خرداد ماه 1396 = 05-06 2017

به فتنه گران بگویید اظهار پشیمانی کنند

امام جمعه موقت تهران وحدت پس از انتخابات را یک ضرورت برای کشور دانست و افزود: منتخب در این انتخابات برگزیده شد، تخلفاتی هم صورت گرفت که دستگاه قضایی قاطعانه پیگیری خواهد کرد. انتخابات تمام شد و آن چه مهم است این است که پس از انتخابات رقابت ها تبدیل به رفاقت شده و همه برای پیشرفت کشور کار می کنند. عنصر وحدت چیست، طلبه ای می گفت: برخی می خواهند رفع حصر کنند، خوب به فتنه گران بگویید اظهار پشیمانی کنند، چرا به این طرف فشار می آورند.

آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد گفت: افزود: محور وحدت، ولایت است، هرکس دم از ولایت می زند در پی وحدت است، کسانی که با ولایت زاویه دارند تفرقه افکن هستند. می گویند رادیو «بی. بی. سی» در پی دو قطبی کردن جامعه است، خوب چه چیزی دو قطبی کردن را شکل می دهد، مخالفت با ولایت جامعه را دو قطبی می کند. این تفرقه افکنی است و محوریت ولایت در برابر دو قطبی کردن جامعه می ایستد. افرادی که در برابر ولایت موضع می گیرند تفرقه افکن هستند، ولایت جان و روح این انقلاب است و نباید مغلطه کرد.

وی گفت: نکته بعدی خط ولایت است. ما رهبری باهوش و شجاع، آگاه و آینده نگر داریم که با هوشیاری راه را نشان می دهند. رهبری عزیز دیروز در حرم امام(ره) مساله اسلام محوری و به خصوص، اسلام ناب محمدی را مطرح کردند. شعار انقلاب، اسلام است و اسلام ما را در دنیا مطرح کرده است. ما نه پولدارترین و نه مسلح ترین کشور جهان هستیم ولی اسلام و دین ما، ما را پرآوازه کرده است، این عنصر عزت ما است، باید از این عنصر دفاع کرد و اجازه ندهیم کمترین صدمه به این عنصر بخورد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: