آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 خرداد ماه 1396 = 05-06 2017

دفتر شبکه الجزیره در عربستان پلمب شد

وزارت فرهنگ و رسانه سعودی، دفتر شبکه الجزیره قطر را در عربستان پلمب کرد.

به گزارش تابناک، خبرگزاری رسمی سعودی (واس) اعلام کرد که وزارت فرهنگ و رسانه عربستان دفتر شبکه الجزیره را در این کشور پلمب کرد.

پیشتر نیز سعودی ها، پایگاه های شبکه الجزیره و روزنامه های قطری را به سبب اظهارات اخیر امیر قطر فیلتر کردند. بعد از آن امارات هم در واکنش به اظهارات منتسب به امیر قطر، تمام وب‌سایت‌های قطری را مسدود کرد.

یک منبع امنیتی بلندپایه مصری از مسدود شدن ۲۱ پایگاه اینترنتی از جمله پایگاه های قطری در این کشور به دلیل محتوای حمایت از تروریسم و افراط گرایی و نشر اکاذیب خبر داد.

پیش از این کشورهای مصر، عربستان، امارات و بحرین اعلام کردند که به دلیل حمایت قطر از تروریسم روابط خود با دوحه را قطع کردند. به دنبال این تصمیم، شماری از کشورهای دیگر نیز اقدام مشابهی را در قبال قطر انجام دادند.

در پی قطع روابط چند کشور عربی با دوحه، وزارت خارجه مصر به سفیر قطر در قاهره ۴۸ ساعت مهلت داد تا خاک مصر را ترک کند.



پاشنه طلا June 6, 2017 02:47 AM

افرين و هزاران افرين بر پرزيدنت ترامپ ، افرين

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 6, 2017 03:05 AM

۲ کشوری که بیشترین نفوذ را در قطر دارند امریکا و ایران هست امریکا نصف پادگان جنگی خود را که مربوط به خاورمیانه هست بعد از حادثه تروریستی ۹/۱۱ به قطر اورده و ایران هم به قطر کمک میکند که اولین صادر کننده گاز مایع (ال پی چی) در دنیا باشد که درعوض قطر از حزب اله و حماس حمایت مالی و سیاسی میکند و در همین حال قطر برای اینکه خودش را درمقابل حملات گروهای دیگر تروریستهای اسلامی بیمه کند به انها کمک مالی میکند قطع رابطۀ ۴ کشور عربی با قطرنتیجه حمله شدید ترامپ و شاه عربستان به ایران هست که قطر میخواسته نقش خنثی را داشته باشد وحتی دوست ایران ولی عربستان با بستن مرز قطر به رهبران قطردارد فشارمیاورند که بگویند آیا یا با ما هستی یا با دشمن ما ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: