آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 خرداد ماه 1396 = 06-06 2017

سخنان امام جمعه ساوه دردسرآفرین شده


به گزارش شرق، او در نماز جمعه هفته پيش ساوه به نکاتي اشاره کرد که به سرعت در فضاي مجازي پيچيد و موجي از اعتراض را برانگيخت. فايل صوتي او صدها هزار بار از جانب کاربران اينترنت شنيده شد و متن پياده‌شده سخنانش در کانال‌هاي تلگرامي و سايت‌هاي خبري پيچيد.

جمله حساسيت‌برانگيزي که حجت‌الاسلام سيدابراهيم حسيني، امام جمعه ساوه بر زبان آورد، اين بود « نماد شال سفيد مانند نماد سبز و بنفش جريان فتنه و مانند پرچم روسپي‌گري بر در خانه‌هاي روسپي‌هاي دوران جاهليت است».

ساعاتي بعد عبدالله رمضان‌زاده، فعال سياسي اصلاح‌طلب در توييت‌اش پرسشي را خطاب به حقوقدانان مطرح کرد؛ آيا امکان شکايت حقوقي زنان از گفته‌هاي اخير امام جمعه ساوه وجود دارد يا نه؟ پرسشي که حالا از جانب بهمن کشاورز، وکيل دادگستري پاسخ داده شده و او به جد تأکيد دارد که امکان شکايت مهيا بوده و بندهاي حقوقي مختلف اين حق را براي زنان در نظر مي‌گيرد.

فراکسيون زنان مجلس احتمالا در اين موضوع تشکيل جلسه خواهد داد. پيشنهاد پروانه سلحشوري به امام جمعه ساوه اين است که «تا دير نشده از زنان عذرخواهي کرده و احترام و شأن جايگاه امام جمعه را حفظ کنند».



شهنام June 6, 2017 11:31 AM

حقه رنگ و رفته ی رژیم برای به دام انداختن جوانان آزادی خواه استفاده از رنگ است! سبز‌ها را کهریزگی کردند و حالا نوبت سفید هاست! از آنطرف یکی می‌گوید فقط روز چهارشنبه سفید بپوشید و بی‌ حجاب بیرون بیائید! از این طرف امام جمعه‌شان می‌گوید سفید بد است!
جنبش بی‌ حجابی باید همه روزه و بدون استفاده از رنگ خاصی‌ باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: