آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 خرداد ماه 1396 = 10-06 2017

بهره برداری جنتی و شرکا از حوادث تهران

فیلم زیر: 10 سود کلان نظام از حوادث تهران

تلویزیون جمهوری اسلامی: دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: اخلال در امنیت، جنگ با خدا و پیامبر است و کسانی که ناامنی ایجاد می کنند اهل فساد برروی زمین هستند و مجازاتشان نیز سنگین است.

آیت الله جنتی در نشست فرماندهان، روسا و مدیران ناجا به بحث امنیت اشاره کرد و افزود: امنیت، مسئله بسیار مهمی است و مردم قدردان نیروی انتظامی هستند که امنیت را برقرار می‌کنند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

موج‌سواری‌ کور از حادثه تروريستي تهران

روزنامه بهار: پس از وقوع حملات‌تروریستی روز چهارشنبه در تهران برخی از اصولگرایان و مخالفین دولت فرصت طلبی کردند و برقراری امنیت در کشور توسط دولت را زیر سؤال بردند. تندروهایی که موفق نشدند در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نتیجه را به نفع خود پیش ببرند، تلاش می‌کنند تا از این واقعه بهره‌برداری جناحی می‌کنند.

در همین راستا احمد توکلی، در توئیتی به کنایه خطاب به غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نوشت: «وقتی خبر حمله داعش، این خونریزان متحجر پیرو اسلام آمریکایی راشنیدم، گفتم چشم آقای کرباسچی و مانند او روشن. روح شهدای مدافع حرم شاد.»

یا محمود نبویان دیگر چهره تندرو جناح اصولگرا و عضو جبهه پایداری در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از حوادث خونین چهارشنبه با اشاره به مواضع انتخابات حسن روحانی نوشت: «بفرمایید مذاکره!»

همچنین در ادامه این مواضع حجت‌الاسلام فاطمی، عضو کمیته پیگیری مطالبات رهبری در مراسم اربعین نیز طی واکنشی به حوادث چهارشنبه تهران گفته است «بارها مطرح کرده بودم برجام کشور را به سمت جنگ نزدیک می‌کند و این ابتدای ماجرا است.»

عبدالله گنجی سردبیر روزنامه جوان از رسانه‌های تندرو جریان اصولگرا نیز درحساب کاربری توئیترخود نوشته «حفره امنیتی امروز احتمالاً بی‌تأثیر از انتخابات و پیامدهای پس‌ازآن نیست.»

یا صادق نیکو، یکی از فعالان اصولگرا در شبکه‌های اجتماعی نیز به این مسئله چنین پرداخته که «به نظرم مبارزه با این‌ها حماقتِ چون بیست سال دیگر یک مثل روحانی پیدا میشه و بهت میگه چرا اعدام کردی؟ یا اینکه «روحانی را بفرستید با تیراندازها مذاکره کند»

و دیگر اظهار نظرهایی ازاین‌دست که نه‌تنها نشان از همدردی با مردم را به دنبال نداشتند، بلکه حکایت از بغض و کینه برخی نسبت به آنان را نشان داد.


فیلم زیر: 10 سود کلان نظام از حوادث تهران




www.youtube.com/watch?v=KBg2HZV6Y3g

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



masood June 7, 2017 10:51 AM

سناریویی که جمهوری اسلامی خودش رقم زده و به دنبال مقاصد و بهروری است آینده

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن June 7, 2017 11:18 AM

اینا همش سناریوها و نقشه های خوده رژیمه اخیرا که تجمعات اعتراضی در ایران رو به گسترشه و مخصوصن در تهران جلوی مجلس و نهادهای مهم روزانه شاهد تجمعات اعتراضی هستیم که روز بروز هم در حال گسترشه رژیم عمدا با این کاراش میخواد مردمو بترسونه و مردم رو از جلو مجلس و نهادهای مهم متفرق کنه و رژیم با این ترسوندنایه ناشیانه و کودکانه میخواد اینچنین وانمود کنه که داعش بیخ گوشتونه و از اینهمه تجمعات و تظاهراتها دست بردارید و الا داعش میاد همتونو سر میبره و همه جا قدم به قدم بمب اینا میترکونه اما مردم ایران دست این رژیمو سالهاس که دیگه خوندن

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab June 7, 2017 11:23 AM

درود
برای کنترل جامعه آخوند دست به هر کاری میزند شک نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali June 7, 2017 11:29 AM

بالاخره جانگ علیه نظام شروع شد خدا کمکشان کنه این دولت بی ملت نابود باید گردد جمهوری اعدامی نابود باید گردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


یوسف June 7, 2017 11:35 AM

این اقدامات بیشتر به جیمز باند بازی های نیروهای بد نام وزارت اطلاعات شبیه هست تا عملیات مسلحانه بر علیه نظام غارت گر و تروریست آخوندی,در مقاطع مختلف برای ایجاد جو امنیتی و سرکوب حرکت های اجتماعی به انفجار و ترور دست میزند ,در هفته های اخیر تجمعات اعتراضی به نقطه فراگیری و مستمر تبدیل شده و میتواند آغازگر حرکتی سراسری بر علیه باندهای حاکم باشد ,نوع خبر پردازی خبرگزاری رژیم بیشتر سمت و سوی پراکندن تجمعات از خیابانها را نشانه رفته و سپاه پاسداران با اعزام نیروهای ضد شورش دم خروس سناریوی ساختگی را لو میدهد,,تجربه سی سال گذشته نشان میدهد که رژیم با آویختن به این ابزار به سرکوبها و اعدامها و اعترافات ساختگی به حل معضلات نظام وقیه پرداخته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa June 7, 2017 11:39 AM

من فکر میکنم شایعات رژیم ووصل کردن به داعش است ایا میشود پذیرفت عکس پائین شباهتی به گروه داعش داشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid June 7, 2017 11:50 AM

به نظر میرسه سناریو از پیش برنامه ریزی از طرف خودشون باشه چطور پس از اینکه دنیا گوش قطر را میکشند و ملایان هم احساس خطر میکند این در گیری در مجلس و قبر خمینی اتفاق میوفته ؟ چرا در تیراندازی مردم عادی کشته میشند در مجلس تیراندازی میشود و از مجلسییان کسی هم کشته نمیشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


على بيغم June 7, 2017 01:11 PM

كى تونسته دقيقا از لحظه انفجار كه بسيار كوتاه بوده همون موقع عكس بگيره؟ اين عكسارو خودشون مى گيرند و پخش مى كنند سيد على گدا به خود زنى افتاده ، اين روانپريشان براى كنترل صداى مخالفت مردم كه داره هر روز بلندتر ميشه اين كار رو كردن ولى غافل از اين هستند كه فرارسيدن لحظه موعود نابودى جمهورى اعدامى اجتناب ناپذيره !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush June 7, 2017 01:23 PM

۱۰۰/كار خودشون است از ترس مردم گرسنه و مال دزديد شده ها توسط بانكها اين هم يك مدتى كاربرد دارد بعدش چى؟عده اى هم به بهانه اعدام ميشوند و شايد هم در تكرار كردن سال ٦٠ را در سر ميپروراند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Abbs June 7, 2017 01:30 PM

این کره خود رجمه همینها حرم امام rest را هم منفجر کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 7, 2017 01:48 PM

نمایش مسخره ی رژیم که به مردم و دنیا ثابت کند با داعش ارتباطی‌ ندارد! ولی این نمایش خیلی‌ مسخره و کودکانه اجرا شده بود داعش معمولا مردم بیگناه را هدف میگیرد نه اینکه برود توی صحن مجلس! انگار مجلس جمهوری اسلامی در و پیکر و حفاظت ندارد! و نیروی داعش مثل گوسفند با اسلحه وارد مجلس شده و شروع به تیر اندازی کرده! هیچ احمقی باور نمیکند این کار داعش بوده باشه چون داعش رو جمهوری اسلامی ساخته و بزرگ کرده که به فرض خودش اسلام متعادل تر یا شیعه رو به دنیا بقبولاند، به مردم داخل ایران امنیت قلابی بفروشد و دستاورد‌های آمریکا در افغانستان و عراق رو نابود کند کلا سودی که وجود داعش برای رژیم ایران ( به خیال سران رژیم ) دارد وصف شدنی نیست اما برای سران رژیم خبر بدی دارم، هزینه ی تابوت‌هایتان هم به آمریکا پرداخت شده منتظر باشید که در باغ شهادت به صورت تضمینی در حال باز شدن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتينا June 7, 2017 02:23 PM

ولىپس چطور داعش خودش تقبل كرده مسيوليت حمله رو اگر فكر مى كنيد زير سره رژيم هست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa June 8, 2017 09:55 PM

واقعیت ودرهمان ۱۰ سود کلان گفته شد بخصوص با رای بالای کنگره برای تحریمها و قرار گرفتن سپاه درلیست تروریستها

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 8, 2017 10:56 PM

آتینای گرامی دلیل پذیرفتن مسئولیت این ترور توسط داعش، ۱- ضعیف شدن تدریجی این گروه تروریستی ۲- ارتباطات پنهانی مالی وسیاسی این گروه سنی با رژیم غیرقانونی شیعی ولایی تهران ۳- بده بستانهای کثیف طرفین در مواقعی اینچنین ویژه که هر دو گروه تروریستی به آن نیازمند هستند! ۴- همکاری داعش با سازمان اطلاعات سپاه بمنظور کاستن فشارهای مضاعفی که توسط مردم چه در داخل و دیگر کشورهای جهان به پیکره این حکومت جنایتکار و متعفن وارد میآورند! ۵- تست روحیه اکثریت مردم بصورت کاملا هوشمندانه به هدف سنجش عملکرد مردم عصبانی بظاهر خاموش ایران پس از وقوع بحرانهایی اینچنینی ویا شدیدتر! ۶- تلاش برای فرار رژیم از این بن بست بوجود آمده پر تنش پیش رو ۷- و در آخر برای به انحراف کشاندن اذهان عمومی ایران و جهان به همراه تبلیغات کورکورانه و نشان دادن پیراهن عثمان و خوش رقصی

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar June 9, 2017 10:09 AM

گویا می خواهند ترور را به گردن کرد ها بیاندازند
بعید است کار کرد ها باشد
ساختگی است
کرد ها آرمانی دیگر دارند و نمیتوانند داعشی باشند و بیگناهان را بکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: