آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 خرداد ماه 1396 = 07-06 2017

گزارش تحلیلی؛ انفجارهای تهران و چند احتمال

این گزارش از سوی گروهی از دانشجویان در تهران برای سایت ارسال شده است:

انفجارها در جمهوری اسلامی و چند احتمال ؛
اقدام تروریست ها یا مانور نرم مادر ابرتروریسم دولتی

انفجار و اقدامات بی هدف و فکاهی گونه در زیارتگاه آیت الله خمینی و ان هم در یک روز عادی که هیچ جمعیتی و یا هیچ شخصیت خاصی در انجا نیست و همچنین حمله چند عامل انتحاری به مجلس و اقدام به گروگانگیری در ساختمان ملاقات نمایندگان مجلس و عدم حتی کوچکترین آسیب به نمایندگان مجلس شورا همراه با حضور تمامی سران نظامی ایران و مشاهده این نمایش از نزدیک و درست یک هفته بعد از تایید انتخابات ریاست جمهوری و شکست نهادهای حاکمیتی و رهبری در انتخابات در مقابل حسن روحانی نشانه چیست؟

1- این کار داعش یا طالبان و یا القاعده نیست.

حکومت جمهوری اسلامی سالهاست که با نفوذ به ارکان القاعده و داعش و طالبان و با عملیات دوگانه گروگانگیری افراد خانواده مسولان این گروهها و از طرف دیگر با پرداخت باج و پول و سلاح با انها مسالمیت آمیز زندگی می کند و حتی در یک گام جلوتر از انان برای اهداف خود در افغانستان عراق یمن سوریه و ... بهره برده و می برد .

در افغانستان طالبان و القاعده و داعش اهرمهای جمهوری اسلامی برای جلوگیری از اقتدار حکومت مستقل افغان و تلاش برای ناکامی تلاشهای جامعه جهانی و ایالات متحده در استقرار صلح در افغانستان بوده و می باشد در عراق داعش با انجام چند قتل و عام و ... زمینه ساز حضور حشدالشعبی ایرانی و نظامیان ایران و اشغال تام و کامل عراق شده است داعش حتی یک تیر به سمت کربلا و نجف و ایران شلیک نکرده و چون مرزبان امین حافظ منافع جمهوری اسلامی بوده و می باشد. و...

2- این اقدام مخالفان جمهوری اسلامی هم نیست

مخالفان جمهوری اسلامی و بطور خاص مجاهدین در شرایطی نیستند که اقدامی بکنند و از طرفی اقدام چنینی با سوابقشان سازگار نیست.

3- کار کار خود جمهوری اسلامی است , مانور داخلی با اهداف چندگانه ابرتروریسم دولتی جهانی.

هدف اول : فریب افکار عمومی جهانی

جمهوری اسلامی می خواهد با این اقدام توجه جامعه جهانی را از جنایات متعدد و گسترده تروریسم جمهوری اسلامی در سرتاسر جهان دور کند از کشار صدهها هزانفری در سوریه و عراق و یمن تا انفجارهای غیر مستقیمش در اروپا و ... که به قصد ترساندن جهانیان و عقب نشینی آنان در وسوریه و تسلیم کامل سوریه به جمهوری اسلامی انجام می شود.

علاوه بر این جمهوری اسلامی می خواهد با این مانور خود را هدف تروریسم نمایش دهد و نقش محوری ابرتروریسم دولتی اش را از منظر افکار عمومی محو نماید.

هدف دوم: انتقام از حسن روحانی

حاکمیت جمهوری اسلامی ناکام در برابر حسن روحانی می خواهد با این اقدامات کشور را ناامن جلوه داده و از سوی زمینه برای حکومت نظامی را فراهم کند تا در فرصت ناشی از شرایط ویژه نظامی امنیتی کار مهره های حسن روحانی و بازمانده هاشمی را یکسره کند و از دیگر سو او را در نزد مردم ناتوان در تامین امنیت نشان داده وجاهت مردمی اش را بزداید و زمینه برخورد با او را فراهم کند.

هدف سوم: انتقام از مردم
انتقام از بیست و چهارمیلیون ایرانی که به حسن روحانی رای داده اند

آیا
جمهوری اسلامی با این نمایش تروریستی یا بعبارت بهتر مانور داخلی تروریسم دولتی اش به اهدافش خواهد رسید؟
این سوالی است که تدبیر و اقدامات حساب شده حسن روحانی در قبال این اقدامات و رفتار جامعه جهانی در قبال آن زمینه ساز جوابهای ان خواهد بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: