آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 خرداد ماه 1396 = 09-06 2017

واکنش نوری زاد به سخنان اخیر رهبر + فیلم

محمد نوری زاد: دستور «آتش به اختیار» رهبری به بسیجیان بسیار خطرناک و نشانه تلاطمی عظیم در نظام است (فیلم زیر)

رادیو آلمان: رهبر جمهوری اسلامی از "دانشجویان انقلابی" خواست در مواردی که مراکز تصمیم‌گیری دولتی به وظیفه خود به خوبی عمل نکنند، "آتش به اختیار" و به صورت مستقل وارد عمل شوند. این سخنان انتقادهای زیادی را در پی داشت.

آیت‌الله علی خامنه‌ای در دیدار روز چهارشنبه (۱۷خرداد / هفتم ژوئن) با تشکل‌های دانشجویی عمدتا هوادار خود، با بیان اینکه از وظایف تشکل‌های دانشجویی، تلاش همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه است، افزود: «همه‌ی هسته‌های فکری و فرهنگی و عملی و جهادی هر کدام کار کنند؛ مستقل؛ آتش به اختیار باشند.»

برخی کاربران فضای مجازی این سخنان رهبر جمهوری اسلامی را ترویج بی‌قانونی و خشونت تعبیر کرده‌اند. یک کاربر با انتشار عکس سعید عسکر، ضارب سعید حجاریان، از او به عنوان "الهه آتش به اختیار" یاد کرده است.

.....نمونه این آتش به اختیار رو که رهبری فرمودند رو قبلا داشتیم مثلا اسید پاشی به اختیار، بالا رفتن از سفارت به اختیار و....

برخی از کاربران نیز می‌گویند که "خطراتی" که آتش به اختیارها ممکن است برای شهروندان ایجاد کنند، از حملات تروریستی کمتر نیست.

برخی کاربران توییتر معتقدند که سخنان تازه رهبر جمهوری اسلامی ‌فرمان حمله تازه به دولت حسن روحانی است.

.....خامنه ای امروز با دادن کلیدواژه #آتش_به_اختیار خودسری نیروهای ارزشی را چند برابر افزایش داد این زنگ خطریست برای دولت و ملت..

اما منتقدان دولت و حامیان رهبر جمهوری اسلامی از این سخنان استقبال کرده‌اند.




www.youtube.com/watch?v=CEdVh42_FkY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: