آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 خرداد ماه 1396 = 18-06 2017

نقل مکان فرماندهان حماس از قطر به ایران

به گزارش ایسنا، روزنامه العرب چاپ لندن نوشت: به منظور کاهش فشار از روی دوحه، فرماندهان جنبش حماس از قطر به ایران نقل مکان می‌کنند.

این روزنامه در گزارشی مدعی شد که پس از به‌وجود‌آمدن بحران میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و قطر، به منظور کاهش فشار از روی دوحه، ممکن است فرماندهان جنبش حماس به ایران نقل مکان کنند.

اسامه حمدان، مسئول روابط بین‌المللی جنبش حماس اعلام کرده بود، به منظور کاهش فشار از روی قطر جنبش حماس با خروج فرماندهان این جنبش از قطر مخالفت نخواهد کرد.

این روزنامه همچنین مدعی شد پس از انتخاب دوباره اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس، حمایت مالی ایران از این جنبش از سر گرفته شد و اسماعیل هنیه قصد دارد که به تهران سفر کند و به احتمال زیاد فرماندهان جنبش حماس از قطر خارج و به تهران نقل مکان کنند.



homa June 18, 2017 12:12 PM

فقط حاکمان ملائی همینو کم داشت که پذیرای وجایگاه حماس شود
خدا به داد مردم ایران بر سد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 18, 2017 05:56 PM

حضرت آقای علی خامنه ای والیگاردهای تفنگچی پاسدارش از یک سو، فرمان آتش به اخنیار صادر میکنند، واز سوی دیگربا دادن جایگاه به تروریستهای در تلاشند تا اگر بتوانند ایران را به مامن و اردوگاه تروریستهای شناخته شده جهانی بدل نمایند واین یعنی نادیده گرفتن منافع ملتی که تا پیش ازاستقرارحکومت منحوس جمهوری اسلامی همواره ازحامیان صلح وامنیت در عرصه بین المللی بوده، و در طی ۳۸ سال گذشته جمهوری نکبت بار اسلامی از کشور وملت ایران یک تصویر هولناک وآدمکش وخونخوار به دنیا ارائه نموده است جهانیان باید بدانند که ملت ایران بهیچ روی با اقدامات رژیم اسلامی از تروریسم اسلامی موافقتی ندارد و آنرا به شدت محکوم ومذموم ارزیابی مینماید

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid June 18, 2017 06:03 PM

رهبر گدا زاده مسلمین جهان کرم و بخشش به حماس میکنه تا رهبر شان یک نرمش قهرمانانه بکنه و از قطر پا به فرار بزاره
حتمن یک روز هم اگر سنبه پر زور شد طرف رو کت بسته تحویل عربستان میده
این آخوند ها درست رفتارشان شبیه اجدادشان خزندگان میباشد و اینهو مارمولک هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: