آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 خرداد ماه 1396 = 10-06 2017

ایران؛ لباس جدید پرستاری/واکنش+عکس

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: لباس پرستاری که در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رونمایی شده، مورد تایید وزارت بهداشت نیست و با مبانی علمی و کارشناسی مغایرت دارد. (عکس زیر)

به گزارش ایرنا، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد میرزابیگی روز شنبه تاکید کرد: لباس جدید پرستاری رونمایی شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با مبانی علمی و کارشناسی پوشش های پزشکی و پرستاری مغایرت دارد.

وی افزود: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای رونمایی از لباس پرستاری در سطح وزارت بهداشت به هیچ عنوان مورد تایید نیست و توصیه می‌شود که از این گونه تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای در مسائلی با ابعاد کشوری پرهیز شود.

بر اساس این گزارش، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اخیرا از یک لباس جدید پرستاری رونمایی کرده است که به گفته معاون وزیر بهداشت، مورد تایید این وزارتخانه نبوده است.

ایران پرس نیوز




akbar June 10, 2017 10:54 AM

اتفاقا خیلی هم شیک است
یه روبنده و دستکش هم بذارین روش کامل است و مورد تایید
و تازه نور متصا عده از مریضهای مرد سبب پیری زود رس آنان نمی شودو با توجه به کمبود پرستار مدت طولانی تری میتوانند کار کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرمین June 10, 2017 11:28 AM

با این لباس پرستاری مرده وحشت میکنه چه برسه به بیمارها ، لعنت به چشم های هیز آخوندها و مسلمان هایی که باعث شدن خانم های ایرانی همچنین لباس هایی به تن کنند، هزار لعنت و نفرین به روحت خمینی دجال که این مملکتو واسمون به ارث گذاشتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: