آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 خرداد ماه 1396 = 12-06 2017

بازداشت ورزشکار زن بدلیل حمایت از روحانی

دادگستری اصفهان با انتشار بیانیه ای درباره پرونده قضایی شهربانو منصوریان ملی پوش ووشو اهل شهرستان سمیرم استان اصفهان توضیحاتی داد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: این ورزشکار دارنده نشان طلای جهانی در رشته ووشو 24 اردیبهشت امسال در جریان سفر تبلیغاتی حسن روحانی به اصفهان در محل میدان نقش جهان با حضور در جایگاه ویژه، نشان خود را به وی تقدیم کرد.

این روابط عمومی موضوع را بدین گونه تشریح کرد که نامبرده به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق هیاهو و ایجاد تجمعات غیر قانونی به اتفاق چند نفر دیگر به دادسرا احضار و اتهامات در این خصوص به آنان تفهیم شده است.

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان همچنین افزود : پرونده قضایی متشکله درباره این ورزشکار هیچگونه ارتباطی به اهدای مدال وی به جناب آقای حسن روحانی نداشته و شایسته است بانوی قهرمان از نشر اینگونه اظهارات کذب که می تواند مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی باشد خودداری کند.

چندی پیش و پس ازبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبرهایی مبنی بر احضار شهربانو منصوریان بانوی ووشوکار اهل سمیرم به دادسرای این منطقه در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در این خبرها حضور منصوریان در جشن های پس از پیروزی آقای روحانی دلیل احضار وی عنوان شده و گفته شده بود که شاکی وی نیروی انتظامی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: