آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 خرداد ماه 1396 = 14-06 2017

اعلام علت مرگ دو قربانی پس از 39 سال!

پزشکی قانونی پس از بررسی‌های لازم، علت اصلی مرگ دو مرد که 39 سال قبل در جریان ریزش ساختمان بیمارستان سینا، جان باخته بودند را اعلام کرد.بدین ترتیب رسیدگی به شکایت خانواده‌های دومرد فوت شده وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اوایل امسال و با شکایت مرد میانسالی دردادسرای جنایی تهران کلید خورد. مرد میانسال به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: 4 مرداد سال 57 پدرم در بخش جراحی مردان بیمارستان سینا بستری بود.همان موقع هم بیمارستان تحت تعمیرات ساختمانی قرارداشت، اما ناگهان دیوار بیمارستان فروریخت که درپی این حادثه هولناک 7 زن و 4 مرد جان باخته و 21 نفرهم مجروح شدند.

یکی از قربانیان این حادثه پدرم بود. بتازگی فهمیده‌ایم می‌توانستیم دیه پدرمان را بگیریم به همین خاطرخواستار رسیدگی به موضوع هستیم.چند روز بعد از این شکایت، مرد میانسال دیگری نیز به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران مراجعه و شکایتی مشابه مطرح کرد.

به‌دنبال شکایت دو مرد میانسال و درخواست دیه از مسئولان بیمارستان، بازپرس جنایی دستور بررسی مدارک موجود در پزشکی قانونی درخصوص مرگ دو مرد میانسال و همچنین بررسی آرشیو آتش‌نشانی را صادرکرد تا چنانچه اسنادی دراین باره وجود دارد برای بررسی دقیق ماجرا ارائه شود. همچنین مقررشد دراین باره نیز تحقیق شود که آیا در این خصوص به بستگان فوت شدگان حادثه، درآن زمان دیه و غرامت پرداخت شده یا خیر.

در ادامه تحقیقات، پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت دو مرد مورد نظر که در یک روز و در بیمارستان سینا جان باخته‌اند، شکستگی و خرد شدگی جمجمه بر اثر اصابت جسم سخت بوده است. درحال حاضر بازپرس جنایی منتظر اعلام نظرآتش‌نشانی دراین باره و تعیین تکلیف درباره سایرابهام‌هاست تا پس ازتحقیقات تکمیلی، تصمیم لازم گرفته شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: