آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 خرداد ماه 1396 = 14-06 2017

تیرانداز ویرجینیا کارمند دموکراتها بود+فیلم

عامل حادثه تیراندازی به عضو کنگره آمریکا، از کارمندان کمپین یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت امروز-چهارشنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «جیمز هاکینسون» ۶۶ ساله، عامل حمله به محل تمرین نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا، از کارمندان داوطلب کمپین انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

سندرز گفت: متوجه شدم که تیرانداز ویرجینیا مدتی در کمپین انتخاباتی من به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کرده است. از این کار وی بسیار متنفر شدم. واضح‌تر از این نمی‌توانم بیان کنم، خشونت از هر نوعش، در جامعه ما غیرقابل قبول است و من به شدید‌ترین شکل ممکن این اقدام را محکوم می‌کنم.

وی همچنین برای «استیو اسکالیس» یکی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که در حادثه تیراندازی امروز از محل ران مورد اصابت قرار گرفت، آرزوی سلامتی کرد.

رسانه‌های آمریکا پیش تر گزارش دادند که استیو اسکالیس، از رهبران جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، هدف تیراندازی قرار گرفته است.

گفته می‌شود فرد مهاجم بیش از ۵۰ گلوله شلیک کرده است. دو نیروی پلیس نیز در این تیراندازی زخمی شده اند. پلیس نیز فرد مهاجم را با شلیک گلوله هدف قرار داده است

این واقعه در یک بازی بیسبال در الکساندریای ایالت ویرجینیا، در حومه واشنگتن پایتخت آمریکا، رخ داده است. شمار دیگری از اعضای کنگره نیز این تمرین بیسبال شرکت داشتند.

میل بروکس، یک نماینده جمهوریخواه، به شبکه سی ان ان گفت که محافظان در واکنش اقدام به تیراندازی کردند.

او گفت حداقل پنج نفر از زخمی ها با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مقامات محلی، وضعیت همه مجروحان باثبات است و خطر مرگ آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

پلیس گفته که یک مظنون در رابطه با این تیراندازی بازداشت شده است.

اداره فدرال تحقیقات آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرده که تحقیق در مورد انگیزه مهاجم از تیراندازی ادامه دارد.




www.youtube.com/watch?v=3mZU7A5Zplc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رضا.ف June 14, 2017 08:19 PM

کاملا مشخصه این حملات کور بر ضد جمهوریخواهان از همونجایی می یاد که خمینی گوربه گورشده اومد یعنی اروپا امریکا منافع اروپا رو رعایت نکرده و اروپا دست به کار شده چند سال پیش یکی از بهترین مهاجمین تیم ملی نوجوانان المان به داعش پیوست و کشته شد این یارگیری راحت داعش در اروپا نمیتونه بدون حمایت دولتهای غربی انجام بشه
ترامپ باید یک بار برا همیشه اروپا رو رها کنه و با خاورمیانه کارکنه و دیگه به غربیها باج نده برای این منطور باید اول رزیمهای نوکر اروپا یعنی اخوندهای ایران و سوریه و عراق سرنگون بکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: