آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1396 = 15-06 2017

آتش سوزی برج 22طبقه در شهرک چیتگر+فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی برج مسکونی 22 طبقه در شهرک چیتگر خبر داد. (فیلم زیر)

سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به حادثه آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 01:42 بامداد امروز(پنج‌شنبه) در برج مسکونی پامچال در میدان دریاچه واقع در شهرک چیتگر اعلام می‌شوذ.

وی گفت: محل آتش سوزی یک برج 22 طبقه بود که در ضلع غربی آن و در قسمت بالکن یکی از واحدهای طبقه اول آتش سوزی شده بود و شعله های آتش از طریق نمای ساختمان در عرض 4 و 5 متر گسترش و به بخش هایی از ضلع شمالی برج نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: 40 خانواده در این برج ساکن بودند، تعدادی از ساکنان خود خارج شده بودند و بیش از 30 نفر به کمک نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شدند.

وی ادامه داد: آین آتش سوزی 4 مصدوم داشت که 1 خانم دچار دود گرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

ملکی گفت: این حادثه پتانسیل این را داشت که تبدیل به یک حادثه سنگین شود اما با حضور به موقع آتش نشانان عملیات به خوبی انجام و حریق اطفا شد.




www.youtube.com/watch?v=wAV4w3j143Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: