آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 خرداد ماه 1396 = 16-06 2017

جزییات انفجار در شرق چین+فیلم دلخراش

در انفجاری که دیروز پنجشنبه در شهر «فنگ شیان» استان «جیانگ سو» در شرق چین در مقابل یک مهد کودک روی داد، هشت نفر کشته و 65 نفر زخمی شدند. (فیلم زیر)

در این افنجار دو نفر در دم جان باختند و شش نفر بعد از انتقال به بیمارستان و به علت شدت جراحات فوت کردند.این حادثه زمانی روی داد که والدین منتظر تعطیلی مهد کودک و فرزندان خود بودند و یکی از مجروجان که شاهد عینی این حادثه بود گفت: منتظر فرزندم بودم که ناگهان انفجار مهیبی اتفاق افتاد و همه وحشت زده و سردرگم بودند.

بعد از وقوع انفجار، پلیس محل را محاصره کرد تا تحقیقات در مورد علت انفجار انجام شود و یک تیم نیز از وزارت امنیت عمومی در حال بررسی این حادثه است و بعد از تحقیقات تکمیلی نتیجه اعلام خواهد شد.

پلیس همچنین از مردم خواسته تا اعلام نتیجه تحقیقات از اظهار نظر های شخصی و دامن زدن به شایعات پرهیز کنند.




www.youtube.com/watch?v=Zl3kWNxtA6U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رضا.ف June 15, 2017 04:14 PM

واقعا تصاویر این انفجاز قلب انسان رو به درد می یاره
چین هم یک سرزمین غصب شده مثل ایران است. این کشورها به شکل فئودالی طایفه ای و خان بازی اداره میشن و از ترس شورش هر چند وقت یک بار مردم رو با حملات تروریستی قتل عام میکنن تا مردم فکر کنن اگر خان الدوله بره لولو خور خوره می یاد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: