آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 خرداد ماه 1396 = 16-06 2017

انتخابات پارلمانی؛ آلمان به روسیه هشدار داد

رئیس جمهور آلمان به روسیه درباره مداخله در انتخابات پارلمانی این کشور که قرار است سپتامبر‌ آینده برگزار شود ، هشدار داد .

فرانک والتر اشتاینمایر در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت هرگونه دخالت روسیه در انتخابات پارلمانی آینده آلمان به کاهش سطح همکاری و مشترکات دو کشور منجر خواهد شد .

اشتاینمایر افزود هر گونه مداخله روسیه در انتخابات آینده آلمان به دو کشور آسیب خواهد رساند .

رئیس جمهور آلمان با اشاره به اینکه اختلاف و فاصله بین روسیه و اروپا در گذشته بیشتر شده است ، هرگونه همسویی و نزدیکی غیر منتظره بین طرفین را منتفی دانست .

در ماههای گذشته سرویس های اطلاعاتی و مقامات سیاسی آمریکا بارها روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور متهم کردند .

پس از انتخابات آمریکا خیلی از مقامات اروپایی نگران تلاش مشابه روسیه برای تاثیر گذاری بر انتخابات داخلی این کشورها هستند.



مسعود June 16, 2017 03:39 PM

آقا خواب تشریف دارند به اسم اینکه جد پدری من آلمانی بوده هر کس یک مدارک جعلی درست کرده واز روسیه به آلمان مهاجرت کردن و وقتی در مورد روسیه پوتین حرف میزنی آنچنان جانبدارانه حرف میزنند ودر میان این جماعت به اذعان خود سیستم امنیتی آلمان تا دلتان بخواهد جاسوس بی جیره و مواجب وجود داره وصدر اعظم سابق آلمان یعنی هم حزبی خود رئیس جمهور از یار و غار های پوتین هستن که همیشه در سن پترزبورگ مشغول عشق و حال هستن حالا ایشون اخطار میدن جالبه نه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: