آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 خرداد ماه 1396 = 20-06 2017

آخوند اژه ای: ۱۵ سال حبس برای قاضی ع. ح

۱۵ سال حبس برای یکی از قضات کهریزک


معاون اول قوه قضائیه امروز در پاسخ به این سؤال که شنیده شده است ع. ح یکی از قضات سابق، در پرونده اختلاس بازداشت شده است. آیا این ادعا صحت دارد؟ گفت: این فرد دو پرونده دارد و با توجه به اینکه باید اشد مجازات برای فرد، انجام شود برای این فرد ۱۵سال حبس صادر شده است.

حکم نازنین زاغری قطعی شد
محسنی‌اژه‌ای در مورد اسامی چند نفر که حکم های شان قطعی شده است، گفت:‌ نازنین زاغری محکوم به 5 سال حبس شد که حکمش نیز قطعی است. فرهاد عبدصالح پس از مرحله تجدیدنظر به 5 سال حبس محکوم شده که حکمش نیز قطعی است که هر دوی این افراد جرائم‌شان مربوط به مسائل امنیتی است. همچنین فواد صادقی و امین غزالی هم حکم‌شان قطعی شده است.

آخرین جزئیات پرونده دانیال‌زاده
معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شنیده شده است که دو نفر از متهمین مرتبط با دانیال زاده متهم اقتصادی، متواری شدند، این خبر را تأیید می‌فرمائید؟ و آخرین وضعیت این پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: یک نفر در رابطه با این پرونده متواری شده است. این پرونده هنوز در دادسرا است و کیفرخواست ان صادر نشده و برای دادگاه ارسال نشده است. وی در خصوص خبر دوبار تجاوز به یک زن در شب‌های اخیر و ضعف قانون در این زمینه گفت: اثبات این مسائل در قانون سخت است با این حال قانون صحبت‌های مشخصی شده است.

هر که با داعش همکاری کند، محارب است
وی در پاسخ به این سؤال که طبق سخنان دیروز رئیس قوه قضائیه مفسد فی‌الارض و محارب مشمول چه افرادی می‌شود؟ گفت: محارب و مفسد فی الارص در قانون مشخص است و مجازات محارب از اعدام تا بریدن پا تعیین شده است. به عنوان مثال افرادی که با داعش همکاری می‌کنند، محارب محسوب می‌شوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: