آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 تیر ماه 1396 = 01-07 2017

وضع درونی آشفته "نظام" از زبان رضايی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یاداشتی از مسائل اخیر کشور نوشت: گویی دست‌هایی در کار است که همزمان با افزایش تحریمها وتهدیدات، چنین القاکنند که تفرقه و تشتُّت، کشور را فرا گرفته است.

ماجرا از دو قطبی سازی جامعه و اینکه مردم به چه فکری رأی داده و به چه فکری رأی نداده‌اند، آغاز شد و سپس با اظهارات ناسنجیده پیرامون موضوع امامت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و پس‌ازآن، «دولت با تفنگ» و تأخیر در تأیید اقدام شجاعانه و بهنگام سپاه، ادامه یافت و سرانجام دو جنجال رسانه‌ای ناشی از توهین به ریاست جمهوری آن هم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حملۀ گسترده رسانه‌ای به مداح اهل‌بیت، وحدت نظام را در آستانه تهدید قرارداد.

تکرار هیاهوها و جنجال‌های رسانه‌ای نگرانی‌هایی را به‌وجود آورده است: «آیا بی توجهی به امر فصل الخطاب نظام به فتنه جدیدی منجر نمی شود؟ آیا قرار است چنین جنجال‌های زنجیره‌ای، استمرار یابد؟ آیا این‌گونه حرکت‌ها، روش جدیدی برای به هم زدن اوضاع کشور ویا فرار از پاسخگو یی نیست؟

چه این گونه جنجال‌ها، حساب شده و طراحی شده وچه ادامه مبارزات انتخاباتی باشد، می تواندمورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و به فتنه‌ای جدید تبدیل گردد که به حیثیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی آسیب جدی وارد سازد. همه باید هوشیار باشیم. اولاً درچنین شرایطی باید به فصل الخطاب نظام (رهبر) مراجعه کرد.



Iran July 1, 2017 02:09 PM

پاشو خودتو جم کن مرتیکه دزده کثافات به زودی تصفیه حساب شروع میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 1, 2017 05:07 PM

محسن رضایی موجودیست بی احساس و قدرت طلب که بعد از فرار پسرش به اروپا با فریب و نیرنگ او و یکی از زنان فامیل با همکاری سپاه قدس فرزند خود را از اروپا به امارات کشانده و دستور قتل پسر خود را صادر میکند که نهایتا توسط دوتن از اعضای آدمکش سپاه قدس در هتل اقامتش خفه میشود! پس از قتل پسر مورد تشویق و نوازش علی موفنگی قرار گرفته و نام رضایی را به عنوان مجاهدین پستو و یا نستوح کنار آیت الاه های زنازاده چون، گیلانی و نمیر المعمنین، جنتی قرار میدهد چرا این موجودات کثیف و خطر ناک برای به اثبات رساندن خدمات دهی هر چه بیشتر و آمادگی نوکری در خدمت علی شیره ای، غلام اجانب حاضر شده انده تا حدیکه فرزندان خود را به پای رهبرلن جنایتکار حکومت قربانی کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 1, 2017 09:53 PM

خجالت بکش مردکه حرامزاده بخاطر ان میز فرسوده ات تمام خانواده و اهل بیدت را هم بدست طوسی بدهند باز ان میز را ول نمیکنی ولی بدان آخر خط هستید یکی پس از دیگری نابود خواهید شد این یک حقیقت است ظلم پایدار نیست به اندازه یک دنیا نفرین روز و شب از زبان این ملت روانه شما هاست خودت فهمیدی که یک سونامی سهمگین در راه است منتظر باش ببین چی میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمد July 2, 2017 03:14 PM

واقعییت این است که این شخص قدرت طلب به ببچارگی ووافلاس افتاده ازنامزدی مجلس وچندین بارنامزدی ریاست جمهوری به جائی نرسیدمجددابرگشت به سپاهانجاهم کسی اوراجدی نگرفت مثل پاندول ساعت به راست وچپ سرگردان شده شماهم اوراجدی نگیرید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: