آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 تیر ماه 1396 = 23-06 2017

اتریش؛ مهدکودک های اسلامی بسته می شوند

روزنامه آلمانی 'دی ولت' روز جمعه نوشت: وزیر امور خارجه اتریش بسته شدن مهدکودک های اسلامی در این کشور را خواستار شده است.

این روزنامه آلمانی افزود : بسیاری از افراد ، درباره مسائل فرهنگی و زبانی در این مهد کودک ها نگران هستند.

منتقدان به دلیل کیفیت کار مربیان در این مهد کودکها مثلا زبان آلمانی آنها به شدت انتقاد می کنند.

همچنین وزیر خارجه اتریش از این نگرانی های بوجود آمده در کشورش در این زمینه ابراز ناراحتی کرده است.

وی همچنین ممنوعیت ورود مهاجران از کشورهای آفریقایی از طریق مسیر دریای مدیترانه را خواستار شد و در ادامه گفت: سی سال بحث درباره مهد کودکهای اسلامی در وین به اینجا رسید که اکنون این مهد کودکها باید تعطیل شوند.

یکی از سران حزب اتریش نیز مخالفت شدید خود را با ادغام این مهد کودک های اسلامی با سایر مهدکودک ها اعلام کرد.

روزنامه‌ آلمانی دی ولت در ادامه نوشت: کورتس معتقد است ادغام مهدکودک های اسلامی با سایر مهدکودک ها می تواند شانس یاد گرفتن زبان آلمانی را در این کودکان بیشتر کرد و این یکی از مهمترین وظیفه مهدکودک ها است که زبان آلمانی را به خوبی به کودکان بیاموزند.

این روزنامه آلمانی در ادامه افزود: وزیر خارجه اتریش به صراحت اعلام کرد که ما به مهد کودکهای اسلامی نیاز نداریم و آنها باید تعطیل شوند.

وی به یک پژوهش که در سال 2015 در دانشگاه وین انجام شد اشاره کرد. در این پژوهش که در مهدکودک ها انجام شد نشان داد که در بیشتر مهدکودک های اسلامی، ترس از آتش جهنم در بین کودکان دیده می شود و این امر در سایر بخشهای زندگی آنان نیز تاثیر می گذارد. مربیان در مهد کودک های اسلامی به ارعاب کودکان پرداخته و سبک زندگی غربی را رد می کنند.



ميساد June 23, 2017 06:46 PM

چه جالب! بزودى همه مسلمانان افراطى را از اروپا اخراج كنيد تا اروپا امن شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Amir June 23, 2017 11:38 PM

افتضاح من شخصاً اين مهد كودكها رو از نزديك ديده ام و چند تا از اونها رو بازديد كرده ام، بيشترشون مال تركها هستند، اغلب مربيان مقنعه به سر دارند و با بچه ها تركى صحبت مى كنند، مغر بچه ها رو با مفاهيم و دستورات اسلامى پر مى كنند دست وزير امور خارجه " سباستين كورتس " درد نكنه كه دستور بستن اين نوع مهدكودكها رو داد مركز امام على وين هم اگه درشو با گِل ببندند عالى ميشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: