آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 تیر ماه 1396 = 25-06 2017

حمله نافرجام به مسجدالحرا؛ بازداشت سه پاسدار

روزنامه الریاض عربستان از بازداشت سه ایرانی به دلیل مسائل امنیتی خبر داد.

به گزارش العالم، روزنامه الریاض با اعلام این خبر به نقل از منابع امنیتی مدعی شد که این سه ایرانی مظنون به اقدام‌های امنیتی ضد عربستان هستند.

بر اساس این گزارش، این افراد سه روز قبل از ناکام گذاشتن عملیات تروریستی علیه مسجد الحرام بازداشت شدند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که شمار بازداشت‌شدگان دارای تابعیت ایرانی به ۹ متهم رسیده است که دو نفر محکوم شده‌اند و پرونده یک متهم به دادستانی کل- نهاد تحقیقات و دادستانی کل سابق- ارجاع شده است و پرونده باقی آنها نیز در مرحله تحقیقات است.

حمله نافرجام به مسجدالحرا

وزارت کشور عربستان سعودی روز گذشته اعلام کرد حمله تروریستی خنثی شده به مسجد الحرام در شهر مکه از خارج طراحی شده بود.

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، در بیانیه وزارت کشور عربستان سعودی که از سوی خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد آمده است: یک هسته تروریستی که در ایام ماه رمضان بیت الله الحرام را هدف قرار داده بود، دستور داشت تا توطئه ای را که تصور می رود از خارج با هدف بر هم زدن ثبات در عربستان طراحی شده بود، به مورد اجرا در بیاورد.

پیش تر مقامات امنیتی سعودی از بازداشت پنج مظنون تروریست از جمله یک زن در رابطه با خنثی سازی یک حمله تروریستی در شهر مکه خبر داده بودند.

وزیر امور خارجه امارات امروز توطئه حمله به بیت الله الحرام را به عنوان یک جنایت وحشتناک محکوم و اعلام کرد اینگونه اقدامات تنها عزم ما را در مبارزه با تروریسم راسخ تر می سازد.

بحرین کویت و مصر نیز این توطئه را محکوم کردند.



اردشیر June 24, 2017 11:17 PM

در تمام حمله های تروریستی در تمام منطقه ی خاورمیانه سر مار را باید در تهران جستجو کرد شاید هم اینبار منظور قطر باشد ولی جمهوری اسلامی همیشه و به هر بهانه ای تشنه ی آسیب زدن به عربستان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا June 25, 2017 12:56 PM

انفجار در مکه و بعد بازداشت تعدادی ایرانی برای انحراف افکار عمومی از توجه به تحولات داخلی سعودی صورت گرفته حتما شما از طریق اخبار متوجه شدی اخیرا بشکل کاملا دمکراتیک! محمد بن سلمان جایگزین ولیعهد قبلی شد قابل توجه کشورهای صادر کننده دمکراسی و هموطنان خارج نشین سینه چاک دمکراسی صادراتی از نوع آمریکایی

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا June 25, 2017 07:57 PM

با تشکر از سایت خبری ایران پرس نیوز بخاطر انتشار نظرات متفاوت خوانندگان یک خواهش از گردانندگان سایت دارم اگر نظری با سیاست های گردانندگان سایت نداره لطفا اصلا منتشرشده نکنید اگر هم منتشر میکنید بشکل کامل منتشر کنید مثل سایت های داخل کشور که بخشهای دلبخواه و باب میل خودشون منتشر میکنن شما هم بخش ابتدایی نظر بنده رو سانسور و بقیه ش منتشر کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: