آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 تیر ماه 1396 = 24-06 2017

واکنش تند کاخ‌سفید به سخنان بازیگر هالیوود

پس از آنکه کاخ سفید تهدید به پیگرد قانونی «جانی دپ» به دلیل ادای سخنانی علیه «دونالد ترامپ» کرد، این بازیگر هالیوودی بلافاصله رسما عذرخواهی کرد.

دپ در جریان یک جشنواره موسیقی که در گلاستونبری انگلیس برگزار شد، به شوخی پرسیده بود: آخرین باری که یک بازیگر، رئیس جمهور آمریکا را ترور کرد چه زمانی بود؟

یک مقام ارشد کاخ سفید درمورد این اظهارات گفت: رئیس جمهور ترامپ همواره هرگونه خشونتی را در تمام اشکال آن محکوم می‌کند و نارحت‌کننده است وقتی می‌بینیم کسانی مانند جانی دپ دنباله‌رو رویکرد وی نیستند. امیدوارم همکاران جانی دپ به همان اندازه جدی و سخت با صحبت‌های اخیر وی برخورد کنند که اگر او درباره یک مقام منتخب دموکرات صحبت کرده بود، چنین می‌کردند.

سخنگوی کاخ سفید، نیز درمورد شوخی اخیر جانی دپ گفت: فکر می‌کنم ادای چنین اظهاراتی خطرناک و نگران‌کننده باشد و توجه لازم به آنها نمی‌شود. بدون شک دپ از نتیجه حرفی که زد، آگاه نبود.

پیش از اظهارات جانی دپ نیز در یک تئاتر برای نقش «ژولیوس سزار» از یک بازیگر با گریم شبیه به ترامپ استفاده شده بود که در روند نمایشنامه به قتل می‌رسید.

برخی مقامات کاخ سفید موضوع را امنیتی جلوه داده و خواستار تحقیقات و پیگرد قضایی جانی دپ شدند.

پس از اظهار نظرات مختلف مقامات کاخ سفید، بازیگر هالیوودی بلافاصله ابراز پشیمانی کرد و گفت: من بابت طنز بد و سطح پایینی که بکار بردم معذرت‌خواهی می‌کنم. این سخنان واقعا نظر درونی من نبود و از روی بدخواهی ادا نشد. قصد نداشتم کسی را اذیت یا ناراحت کنم، فقط کمی شوخی کردم.



مسعود June 24, 2017 03:43 PM

ابواب جمعی حزب خران یا همان دمکرات از هر طریقی جهت کوبیدن ترامپ استفاده میکنند طبیعتا هالیوود نشینان هم که مثلا ادعای چپ بدون را را دارند جزء پا منبری این حزب محسوب میشوند وقتی اوباما با سکوتش باعث قتل عام پانصد هزار سوریه ای شد این جماعت صد جنگ کدام گوری بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف June 24, 2017 04:03 PM

نمونه یک بازیگر هرزه
باید عرض کنم اینها میتونه هشداری از جانب cia تلقی بشه! !
خیلی از بازیگرها تو امریکا عضو cia هستن
کندی هم مشکوک به روابط با روسیه بود حتی میخواست سازمان cia رو تضعیف و ادغام بکنه اونم در اوج جنگ سرد
ولی خب نتونست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: