آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 تیر ماه 1396 = 25-06 2017

طرحی در جاده شمال برای جلوگیری از بدحجابی

فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرحی در جاده کرج چالوس برای جلوگیری از بدحجابی خبر داد.

به گزارش جی پلاس، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: یکی از موضوعاتی که منجر به افزایش وقوع جرم در استان می‌شود نزدیکی آن به تهران و سرریز شدن مشکلات پایتخت به کرج است.

وی اضافه کرد: با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ویژه‌ای برای کنترل آسیب ها و بدحجابی جاده کرج - چالوس در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

کامرانی صالح در ادامه از تشکیل قرارگاه جهادی صیانت برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان این مجموعه در استان البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه هرجایی که احساس کند از خطوط قرمز و قانونی توسط کارکنان عدول شده به شدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی همکاران در نیروی انتظامی با وجود کمبود امکانات استانی ادامه داشته و همه بخش‌های انتظامی با داشتن تفکر جهادی و بسیجی تلاش دارند تا نقایص موجود خللی در انجام وظایف محوله ایجاد نکند.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرج افزود: اقدامات بازدارنده‌ای که توسط نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود بدون حمایت‌های دادستان مرکز استان مقدور نبود.

کامرانی صالح با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی و قضایی استان در ایام انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد آن بودیم که استان با کمترین مشکل این اتفاقات مهم را پشت سر گذاشت.



کاریکامراناتور June 25, 2017 03:28 PM

باز قافیه تنگ آمده و مشکلات شدید داخلی دارند و به حجاب و طرح دریا بند کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: