آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 تیر ماه 1396 = 26-06 2017

آتش به اختیار؛ بازهم دنده عوض کردن رهبر

دیگربان: علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر گفت که منظورش از اصطلاح «آتش به اختیار»٬ «مدیون کردن جریان انقلابی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش نیست.»

اظهارات وی پس از آن بیان شده که بدنبال اظهارات اخیرش درباره عزل ابوالحسن بنی‌الصدر٬ اولین رئیس جمهور پس از انقلاب بدلیل آنچه دوقطبی کردن کشور نامید٬ شماری از نیروهای حزب‌الله در راهپیمایی روز قدس به حسن روحانی فحاشی کردند و او را با بنی‌صدر مقایسه کردند.

آقای خامنه‌ای افزوده که منظورش از «آتش‌ به‌ اختیار» بودن «افسران جنگ نرم»٬ «به معنی بی‌قانونی و فحاشی نیست.»

وی اضافه کرده که «آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است» و «نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور و آرامش کشور، عدم سوء استفاده‌ دشمنان از وضعیت کشور و حفظ قوانین باشند.»

خامنه‌ای همواره با بیان مطالبی در سخنرانی‌های خود به نیروهای خودسر اشاراتی برای اقدام عملی می‌کند و پس ازافزایش انتقادها از رفتارهای آنها٬ می‌گوید که منظور وی این نوع رفتارها نبوده است.

وی این بار که قصد توضیح اصطلاح آتش به اختیار را داشته نیز به کنایه٬ حسن روحانی و مخالفان فحاشی به وی را «مدعیان پوچ‌اندیش» نامیده و بار دیگر به نحوی از جریان انقلابی دفاع کرده است.



arzhang June 26, 2017 12:07 PM

عوض اینکه بگوید من حرف احمقانه ای زده ام باز مثل شیطان برای گول زدن حرف وارونه دارد میگه چون در توجیه اتش به اختیار گفت به مثل جنگ یا در میدان جنگ نه در عرصه فرهنگی

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 26, 2017 05:46 PM

بنظر من این حرفهای یکی به نعل و یکی به میخ این عنصر بیگانه (علی موفنگی، ترقه ساز) گونه ای بازی گری سیاسی است که برای آرام کردن اوضاع و احوال این حکومت تروریستی بکار گرفته شده که بیشتر در جهت عوامفریبی و کنترل کامل مزدوران هر دو طیف رژیم بوده! اما این از آن نوع بازیهای تکرا ی و هوشمندانه ایست که از سوی قدرتهای برتر جهانی، اربابان علی فضا نورد "برای موقعیتهایی اینچنینی طراحی شده! رژیم توخالی و نکبت جمهوری اسلامی نوکریست بی اختیار که از سوی ابر قدرتها هدایت میشود! به همین خاطر است که وقتی کار به جاهای باریک کشیده میشود مانند همین دلقکبازیهای اخیر هر دو طیف، اصلاح طلب و اصولگرای حکومتی بدین صورت که ناگهان با زدن حرفی و یا با صدور دستور حرکتی از سوی علی نگاری بطور کاملا هوشمندانه و بموقع برای کنترل اوضاع بهم ریخته این رژیم بکار گرفته شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 26, 2017 06:54 PM

علی خامنه ای در حکم انسانی به باتلاق افتاده است که مدام دارد تلاش میکند تا شاید برای برون رفت از مرگ لحظه ای وتدریجی که دارد جلوی چشمش میبیند، از هر لفظ وبیانی استفاده ابزاری بکند آتش به اختیار را میگوید، بمحض اینکه سمبه را پرزور میبیند با وقاحاحت میاید و میگوید منظورم چنین نبوده وچنین است در واقع مبتلا به هذیان گوئی های لحظه ای شده که شاید خودش بهتر لزهرکسی میداند دچارهرج ومرج فکری وشخصیتی شده است اینکه خامنه ای چه میگوید مهم نیست مهم اینست که مردم ایران برای مرگ یک رژیم ضد ایرانی لحظه شماری میکنند وخامنه ای این بخوبی میداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: