آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 تیر ماه 1396 = 27-06 2017

نامه سرگشاده 4 سیاستمدار به ترامپ و پوتین

چهار سیاستمدار سرشناس روس، آمریکایی، آلمانی و انگلیسی با انتشار نامه ای سرگشاده از روسای جمهور روسیه و آمریکا خواستند تا برای تامین منافع موجودیتی مشترک همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نامه را «ایگور ایوانف» وزیر خارجه اسبق روسیه، «دس برون» وزیر دفاع اسبق انگلستان، «ولفگانگ ایشینگر» رئیس آلمانی کنفرانس امنیتی مونیخ و سناتور «سام نون» سیاستمدار سرشناس آمریکایی نوشته اند.

در این نامه با اشاره به افزایش شکاف و اختلاف بین روسیه و آمریکا که از زمان جنگ سرد بی سابقه می باشد و موجب افزایش بی اعتمادی بین دولت ها شده است بر لزوم برداشتن گامی هایی از سوی طرفین برای تامین امنیت مردمانی که در دو سوی اقیانوس اطلس زندگی می کنند تاکید شده است.

در این نامه از اولین دیدار «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» در هامبورگ از آن به عنوان فرصتی منحصر به فرد یاد شده است. این افراد تاکید کرده اند که آمریکا، اروپا و روسیه باید با وجود اختلافات در زمینه حفظ منافع موجودیتی مشترک که کاهش تهدیدات نظامی و مقابله با تروریسم از مهمترین آنها است با همدیگر همکاری کنند.

در پایان نامه آمده است: آمریکا، روسیه و اروپا در حال حاضر درگیر موضعات مختلفی هستند ولی هیچ یک از این موضوعات نباید مانع از توجه آنها برای همکاری در این زمینه ها برای کاهش تهدیدات شوند. گام های که ما در این نامه معرفی کرده ایم شروع خوبی هستند که امیدواریم در نشست هامبورگ کلید بخورند.



homa June 27, 2017 11:07 AM

ایکاش این نامه چهار سیاستمدار سرشناس روس، آمریکایی، آلمانی و انگلیسی هم درزمان حاج اوباما برگزار ونوشته میشد منتظر اینهمه کشتارهای اخیر درلندن وبروکسل والمان و افغانستان نمیشدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: