آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 تیر ماه 1396 = 27-06 2017

محکومیت هلند در قتل عام مسلمانان بوسنی

دادگاهی در هلند، نیروهای حافظ صلح این کشور را مسئول کشتار سیصد مسلمان بوسنیایی دانست.

یک دادگاه تجدید نظر در لاهه روز سه شنبه حکم سال 2014 را مبنی بر اینکه نیروهای حافظ صلح هلندی مسئول کشتار سیصد مسلمان بوسنیایی که به آنها پناه آورده بودند هستند، تأیید کرد.

بر اساس حکم لاهه در سال 2014، نیروهای حافظ صلح هلندی که مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان بوسنیایی بودند، در اقدامی غیرقانونی سیصد مسلمانی را که در پایگاه سازمان ملل پناه گرفته بودند به نظامیان صرب تحویل دادند.



رضا.ف June 28, 2017 01:59 AM

خودتون قضاوت کنیند عدالت وحقوق بشری که اروپاییها برای مسلمانان قایل هستند! ! اونم فقط بخاطر یک برچسبی که موقع تولد خورده رو پیشونی ما! ! صربستان مجهز به بمب اتم و نوکر روسیه و دشمن غرب در مقابل بوسنی مظلوم متحد غرب اروپاییها در این بین علارغم خطری که از جانب صربستان بود به بوسنی خیانت کردن! ! یادمه تو فیلمهای هالیوودی اون زمان مردم بوسنی رو حیوان صفت وجنایتکار نشون میدادن! ! واقعا چرا ما وقتی با یک برچسب مسلمان به دنیا می یایم مثل حیوان باهامون برخورد میشه؟ ایا خود غربیها با این رفتار ناعادلانشون باعث پیوستن جوانان مسلمان به گروهای جهادی نمیشن؟ایا بسیاری از گروهای تروریستی از خود غرب تقضیه نمیشدن مثل خمینی یا خیلیهای دیگه؟ جالبه اینجاست که اخوندها اون زمان برخلاف تبلیغات تلوزیونی به صربها پول میرسوندن! ! به خصوص در نسل کشی کوزوو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: