آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 تیر ماه 1396 = 29-06 2017

محاکمه نفر سوم واتیکان به اتهام بچه بازی

محاکمه نفر سوم واتیکان به اتهام سوء استفاده جنسی از کودکان

به گزارش شبکه خبری فرانس 24، یک مقام عالی رتبه واتیکان به اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان محاکمه می شود. کاردینال جورج پل باید در هجده ژوییه آینده در دادگاهی در کشورش استرالیا به دلیل اتهامات وارده به وی در باب سوء استفاده جنسی از کودکان مورد محاکمه قرار گیرد.

کاردینال پل که مسئول امور مالی واتیکان است و از این لحاظ سومین مقام این نهاد محسوب می شود، بالاترین مقام مسیحی استرالیاست. این کاردینال هفتاد و شش ساله به دلیل اتهامات سوءاستفاده جنسی از کودکان در دهه های هفتاد و هشتاد و نود مورد محاکمه قرار می گیرد.

خودش این اتهامات را رد می کند و در سخنانی در رم می گوید: من برای حضور در دادگاه بی تابم. من بی گناهم و این اتهامات غلط است. هرگونه ایده سوء استفاده جنسی برای من غیرقابل تحمل است. این دادگاه به من اجازه می دهد بی گناهی ام را ثابت کنم و برای ادامه فعالیت ام به رم بازگردم.

واتیکان با مرخصی کاردینال پل برای حضور در دادگاه ملبورن موافقت کرده است. اتهامات وی به ده های هفتاد و هشتاد و نود میلادی زمانی که او کشیش منطقه ویکتوریا بود باز می گردد.

پلیس استرالیا جزئیات اتهامات وارده به این کاردینال را اعلام نکرده است.

وی قبلا به خاطر سوءاستفاده جنسی برخی از کشیش های استرالیایی زمانی که پل رئیس کلیسای این کشور بود، به عنوان مطلع به دادگاه احضار شده بود و سوءمدیریت اش را در این زمینه قبول کرده بود.



اردلان June 29, 2017 12:10 PM

پس بتابرین ایشان میتوانند از درجه کاردینالی به پاپ اعظم ارتقاء یابند همچنین ایشان میتوانند بدلیل دارا بودن سابقه در رشته بچه بازی با دریافت درجه دکترای افتخاری از دانشگاه امام صادق و حوضه علمیه قم نائل گردنند! (؛

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد June 29, 2017 01:22 PM

یک ضرب المثل آلمانی می گوید: "همه جا گرگ در پوست بره وجود دارد"۰
فیلم مستندی در باره فسادی که در واتیکان هست در تلویزیون دیدم که
خود فاجعه بزرگی است۰ این کارها به مسیحیان ارجمند که معتقد به
این مذهب هستند هیچگونه ربطی ندارد! پاپ اعظم گذشته که آلمانی
تبار بود چون از مافیا و هم جنس بازی درون واتیکان با خبر شده بود خود
را کنار کشید! دوستی دانشجو داشتیم (خانم) که مدتی در یک انجمن
کلیسا در طبقه دوم که در آنجا هم یک کشیش بود زندگی می کرد۰
این مرد روحانی توی اتاق او دوربین مخفی کار گذاشته بود و کارهای
شخصی او را زیر نظر گرفته بود۰ او چیزهایی از این روحانی می گفت
که آدم انگشت به دهان می ماند! به گفته فردوسی: "خرمند دانا چواین
بشنود به دانش گراید زدین بگسلد"۰


گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 29, 2017 06:50 PM

هرچه بیشتر میگذره، بهترو بیشتر روشن میشود که لباس دین ابزاری استتاری است برای انواع کثافت کاری وهر نوع تجاوز وعمل حرام اسلام ومسیحی واین وآنهم نداره هرچه دیده میشود در ادیان ابراهیمی است

درود بر آئین زرتشت وپیام آور او اشو زرتشت بزرگ/

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف June 29, 2017 11:54 PM

اینم از اخوند مسیحی باورتون بشه یا نه تمام بدبختی وظلمهایی که مردم خاورمیانه میکشند زیر نظر همین اخوندهای مسیحی هست که مردم غرب بر علیه هرچی که توش اسم خاورمیانه هستش بسیج میکنن!
اگه اخوند مسلمان دستور جهاد قتل عام مستقیم میده اخونده مسیحی با لبخند سر شما رو خواهد برید!هنوز وحشیگری اخوند مسیحی در قتل عام بیش از ۵۰۰میلیون سرخپوست فراموش نشده!کشیش های مسیحی خون سرخپوستها رو مباح دونستن فقط در سرزمین ازتک درمکزیک یک شهر ۵میلیونی رو باعملیات تروریستی انداختن اجساد مبتلا به ابله درمخازن اب از بین بردن! مطمین باشد اگه اخوند مسیحی درجنگهای صلیبی بر خاورمیانه پیروز میشد امروز ما به سرنوشت سرخپوستها دچار شده بودیم و جای ما مستعمره نشینهای اروپایی زندگی میکردن طرزفکر اخوند مسیحی همونیه که شاه رو با خمینی عوض کرد تا تنور جنگ درخاورمیانه گرم باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: