آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آبان ماه 1396 = 06-11 2017

بحران مال باختگان؛ ریختن بنزین بر روی آتش

در حالیکه مالباختگان موسسات مالی عمدتا وابسته به سپاه پاسداران در ایران طی ماههای اخیر دست به اعتراض زده و بارها تجمعات مسالمت آمیز آنها از سوی نیروی انتظامی به خشونت کشیده است، (فیلم زیر) امروز یک مقام قضايی گفته: اینها باید ضرر سودجویی خود را بدهند.

به گزارش ایلنا، محمد‌باقر الفت، معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکلات سپرده‌گذاران برخی موسسات مالی گفت: نباید سپرده‌گذارانی را که با شناخت، قصد تحصیل سود داشتند مظلوم جلوه دهیم و با مظلوم‌نمایی فضای جامعه را به‌گونه‌ای ترسیم کنیم که باید دولت وارد شود و مبالغی را به این‌ها بپردازد. اینها سودجویی کردند و باید امروز ضرر سودجویی خود را بدهند.

این در حالیست که رسانه ها در ایران تا کنون بارها به نقل از مقامات حکومتی از وعده آنان برای حل این مسئله خبر داده بودند.

فیلم زیر: حمله وحشیانه نیروی انتظامی به مال باختگان




www.youtube.com/watch?v=jHL71pIGyr0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



فرشاد November 6, 2017 08:32 PM

دیدگاه و محور حرکتی که اکنون در ایران وجود دارد ادامه روش ۱۴۰۰ ساله کسانی است که با در دست داشتن شمشیرو روشی طاعون واربه جان ملتی شکست خورده و خسته افتاده است اینها برای هر عمل زشت و پلید خود توجیهی مندراوردی نیزمانند سیستم خود دارند و از انجایی که خود را به خدا وصل کرده اند خود را مبرا ومعصوم و دیگران را مقصرو گناه کار میدانند هنوز پرده های واقعی از روی چهره ج اسلامی دریده نشده است ولی به جرات میتوان گفت این رزیم طاعونی تنها رزیمیست که کسی توانایی توصیف آن را نخواهد داشت به جرات میتوان گفت که سیاهان در رزیم اپارتاید در افریقای جنوبی یا سرخپوستان یا سیاهان در امریکا در ان دوران حتی زندگی بهتری از مردم فعلی در ایران داشته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: