آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 تیر ماه 1396 = 01-07 2017

تخلیه فرودگاه پاریس بدلیل تهدیدات امنیتی

فرودگاه شار دو گل پاریس به دلیل تهدیدات امنیتی تخلیه شد. ترمینال اف 2 فرودگاه شارل دو گل تخلیه شده است. شاهدان می گویند افسران امنیتی در بین جمعیت هستند.

یورونیوز اعلام کرد: به گفته شاهدان عینی، هزاران تن از مسافران در بیرون از سالن ترمینال سرگردان و منتظر ورود هستند. مقامات مسئول هنوز توضیحی در خصوص علت این تصمیم خود نداده اند. فرانسه طی ماه های گذشته آماج حملات تروریستی متعددی بوده است که بر اثر آن ده ها شهروند فرانسوی جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد: یک منبع فرودگاهی اعلام کرد در ساعت 15 و 15 دقیقه به وقت محلی، شخصی بدون آنکه از بخش کنترل امنیتی عبور کند وارد محدوده ممنوعه شد و به علت آنکه این فرد دیگر در محل مشاهده نشد مسئولان امنیتی مجبور شدند حدود دو هزار نفر را از فرودگاه تخلیه کنند. وی همچنین از به تعویق افتادن حدود 20 پرواز به علت این حادثه خبر داد.

فرودگاه شارل دو گل پاریس که در جنوب این شهر واقع شده است دومین فرودگاه مهم اروپا به حساب می آید به طوری که روزانه 180 هزار مسافر از طریق یکی از هشت پایانه این فرودگاه جا به جا می شوند.



homa July 2, 2017 12:09 AM

هرچی برسر فرانسه بیاد بیشتراز کشتار واعدامهای سران میهن پرست ارتشیان ایران واوارگی مردم میهن ما نمیشود چشم شان کور ِ پذیرای ملا خمینی هندی زاده و با ازادی رسانه ها براش مهیا نکنند وبا هواپیمای ارفرانس وبادیگارد فرانسوی وارد ایران ما نکنند بخورند وصداشون هم درنیاد جان مردم ایران هم ارزش دارد هرچی برسرمان رفت ازدسیسه همان گوادلوپ 2 با رئیس جمهوروقت ژیسکاردستن و درپاریس شد که تروریست وحامی یاسرعرفات را راهی ایران ما کردند تازه بسلامتی رفتن شاه درهمان گوادلوپ اقای ژیسکاردستن با هلموت اشمیت گیلاسها شون رابالا زدن بخورید تا مزه ودرد ملت ایران راکه باین روز انداختید بفهنید نامردها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: