آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 تیر ماه 1396 = 16-07 2017

بازداشت هفتمین عضو خانواده جوان زندانی کُرد

بنا‌ به گزارشها، کیوان حسین پناهی، پسر عموی رامین حسین پناهی، فعال سیاسی، پس از پیگیری خبر رامین پناهی توسط مأموران اطلاعاتی و امنیتی بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.

‎کیوان حسین پناهی پسر عموی رامین حسین پناهی است که تا کنون در چند مورد احضار و بازداشت شده است.

همچنین طی روزهای اخیر چند تن دیگر از اعضای این خانواده بازداشت شده اند.


احتمال مرگ رامین زیر شکنجه وجود دارد

فراخوان فوری خانواده رامین حسین پناهی

رامین حسین پناهی در حالی که بشدت زخمی بوده و از ناحیه کلیه و کمر مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته به بیمارستان سپاه پاسداران در تهران منتقل که بعد از چند روز بنابه درخواست و فشار وزارت اطلاعات در سنندج به بازداشتگاه این اداره در سنندج انتقال و تا کنون تحت شکنجه های شدید جسمی و روحی قرار دارد.

‎ بنابه خبری که به ما رسیده رامین تحت شدیدترین فشار و شکنجه ها قرار دارد، بطوری که کلیه چپ خود را از دست داده و با ادامه این شکنجه ها امکان مرگ وی وجود دارد، بنا بە اخبار رسیدە وزارت اطلاعات در نظر دارد ایشان را وادار بە اعتراف دروغین نمود و باشكنجە و تهدید وی را بە مصاحبە تلفزیونی وادارد .سناریوی فرسودە و غیراخلاقی خود را باردیگر بە نمایش بگذارد كە جمهوری اسلامی بە آن شهره جهان است .

رامین جوانی بیست و دو سالە است كە زخمی و سە گلولە بە بدنش اصابت كرده است . با این وضعیت در زیر فشار شدید و شكنجە غیرانسانی قرار گرفتە است .

‎ از همین رو بیم آن می رود که جان رامین با توجه به شدت جراحاتی که دارد و سابقه خشونت باری که از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی حکومت جمهوری اسلامی سراغ داریم، بطور حتمی در خطر جدی باشد.

لذا ما به عنوان خانواده حسین پناهی از کلیه نهادها و مجامع بین المللی و از جملە شماهای که همواره از ما حمایت کردەاید، خواهانیم که با مداخله جدی و موثر از وقوع یک فاجعه دیگر برای خانواده ما جلوگیری کنید.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: