آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 تیر ماه 1396 = 08-07 2017

ترامپ واقعی با ترامپ تلویزیونی فرق دارد

رئیس جمهور روسیه عصر امروز در پایان اجلاس گروه 20 در شهر هامبورگ آلمان در نشست خبری گفت: واشنگتن درباره سوریه، واقع بین تر شده است.

پوتین با بیان اینکه دیدار مثبتی با ترامپ داشته، گفت رئیس‌جمهور آمریکا شخص خاصی است.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز شنبه در پایان نشست گروه 20، از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تعریف کرد و گفت مسکو و واشنگتن می‌توانند روابط خود را احیا کنند.

او در مورد دیدار روز گذشته‌اش با ترامپ، گفت که طرفین توانسته‌اند که رابطه‌ای شخصی با یکدیگر ایجاد کنند.

پوتین افزود: ترامپی که در تلویزیون می‌بینید با ترامپ واقعی فرق دارد. او آدم خاصی است، منظور شما را درک می‌کند، کلمات شما را بسیار سریع تحلیل می‌کند و می‌تواند به سوالات پاسخ دهد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت اگر مذاکرات طرفین مانند گفت‌وگوهای دیروز او با ترامپ ادامه یابد، می‌توان مطمئن بود که می‌توانیم روابط خود را دستکم تا حدی، به سطحی که نیاز داریم ارتقا دهیم.


گزارش کوتاه تصویری سی.ان.ان از دیدار دیروز پوتین و ترامپ در پائین آمده است

گزارش قبلی: رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد دیدار او با همتای آمریکايی اش نتایج مثبتی در زمینه روابط دوجانبه و مسایل بین الملل داشته باشد.

پوتین در نخستین دیدار با دونالد ترامپ در حاشیه اجلاس گروه بیست در شهر هامبورگ آلمان گفت: امیدواریم در این دیدار با بررسی مسایل دوجانبه و بین المللی به نتایج عملی برسیم. گفتگوهای تلفنی بین روسهای جمهور روسیه و آمریکا برای حل مسایل کافی نیست و باید دیدار رودرو صورت گیرد.

ولادیمیر پوتین گفت: من با دونالد ترامپ چندین بار تلفنی درباره مسائل دو جانبه و بین المللی بسیار مهم صحبت کرده ام. اما گفتگوهای تلفنی هرگز کافی نیست. ما دوست داریم تحولات مثبتی میان دو کشور رخ دهد و بتوانیم از طریق همکاری با یکدیگر مشکلات بزرگ بین المللی را حل کنیم. قطعا برای این منظور نیاز به دیدارهای شخصی است. من خوشحالم که توانسته ام شخصا با شما آقای رئیس جمهور ملاقات کنم. امیدوارم همانطور که شما هم گفتید دیدار ما نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

ترامپ هم ابراز امیدواری کرد این دیدار نتایج مثبتی در صحنه بین المللی و جهانی داشته باشد و گفت: در این دیدار درباره چند مسئله گفتگو کردیم و مسایل بسیار خوب پیش می رود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور پوتین و من درباره مسائل مختلفی با یکدیگر گفتگو کردیم. فکر می کنم گفتگوی ما خیلی خوب پیش رفت و گفتگوهای خیلی خوبی داشتیم. روشن است که این گفتگوها ادامه پیدا خواهد کرد. ما انتظار داریم اتفاقات بسیار مثبتی برای روسیه و آمریکا و همه ، رخ دهد. برای من افتخار است که با شما هستم.




www.youtube.com/watch?v=4NqN-DVBDUw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردشیر July 7, 2017 12:59 PM

باز هم این تیترها و ادعاهای خنده دار سی ان ان حاج حسین اوباماشون برنامه های بسیار دقیقی داشت که همه اش هم انجام شد که اون هم تسلیم سوریه و شرق اوکراین به روسیه بود ولی ترامپ از همین آغاز کار قدرت خودش رو به رخ پوتین کشیده است و به روشنی نشان داده است که روسیه بدون اراده و خواست امریکا نمی تواند هیچ کاری از پیش ببرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


mohandes July 7, 2017 04:05 PM

هردو به یک اندازه ترسو هستند
امریکا شهامت حمله به کره شمالی را ندارد
روسیه هم شهامت زدن امریکا در سوریه را ندارد
هر دو به یک اندازه تا امروز دوستان خامنه ای خون
خوار هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف July 8, 2017 09:19 AM

بعد اوباما امریکا ترامپ رو کم داشت اوباما به اخوندها دور داد و حالا ترامپ به روسها امریکا روز به رو ضعیف تر خواهد شد و خاورمیانه ویران ترامپ فقط نگرانه تو منطقه بادی به اسراییل نخوره باقیش مهم نیست یه مشت مسلمان پاپتی گرسنه بدبخت که رو گنج نشستن و دولتاشون طلای سیه رو تقدیم غرب میکنن و جاش سلاح میخرن! !
ای کاش جموری خواه واقعی در کاخ سفید بود نه مثل ترامپ تامپ باعث شد تد کروز رییس جمهور نشه اگه تد کروز رییس جمهور میشذ به مخالفهای سوری موشک زمین به هوا میداد تا نیروی هوایی روسیه رو نابود کنن و روسها رو از اکراین و غیره فراری میداد اختمالا در این ۴ سال خامنه ای هم فوت میکرد و با یه فشار کوچک و زدن ۴ مقر سپاه حکومت اخوندها به افستنه ها میپیوست

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر July 8, 2017 06:41 PM

آقای رضا ف شما به صورت بسیار جالبی احساسی و ناامید و به شدت غیرواقع بین هستید هیچ دلیلی نداره که اگر بشه با مذاکره روسیه رو به طرف امریکا کشید این کارو نکرد پ کارو به جنگ کشوند کسانی که دور و بر ترامپ هستند و شخص خپدش بسیار تیزهوش و با تجربه و امریکا پرست هستند اینها مثل دورو بری های اوباما که یه مشت بی وطن بودن نیستند و به هیچ وجه نباید نگران بود چون همشون جمهوری خواه واقعی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


hendevaneh July 8, 2017 09:25 PM

اره ن چون تو ریس جمهورش کردی با هک کردن حالا هم هندوانه زیر بغل ترامپ و بقیه دنیا میزاری که به اهدافت برسی

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر July 9, 2017 11:48 AM

چیزی که در این دیدار بسیار جالب بود هیجان بسیار زیادی بود که پوتین داشت و با تمام تلاش برای نمایش یک آرامش ساختگی که همیشه انجام می دهد اینبار نمی توانست این هیجان و استرس را پنهان کند در جاهایی به شدت ذوق زده بود و در جاهایی نگران و در کل شرایط سختی را تحمل می کرد تعریفش از ترامپ هم بیشتر ناشی از همین هیجانات و ذهن مغشوش است چراکه دقیقا مشخص نیست دارد از ترامپ تعریف می کند یا که با بیان تحقیر آمیز درباره ی او سخن می گوید به هر حال دو مرد جنگی که یکی به معنای واقعی تازه نفس و پر از اهداف است و دیگری در میانه ی راهی به شدت سخت به نفس تنگی افتاده است با هم ملاقات کرده اند و این برای همه ی جهان نوید بخش یک اتفاق تازه است موافقت پوتین با اتش بس در جنوب غرب سوریه هم نشانه ی سر تسلیم پوتین است درحالیکه باز به دروغ از تغییر موضع امریکا حرف میزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: