آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 تیر ماه 1396 = 06-07 2017

نرگس؛ تن ندادن به ازدواج اجباری و باقی ماجرا

قتل دختر نوجوان توسط برادر به دلیل تن ندادن به ازدواج اجباری

خبرگزاری هرانا – ﻧﺮﮔﺲ علی شجاعی، دختر ۱۷ ساله ساکن یکی از روستاهای بهبان در پی مقاومت و تن ندادن به ازدواج اجباری، توسط برادر خود با شلیک گلوله به قتل رسید.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ۱۲ تیرماه سال جاری، نرگس علی شجاعی، دختر ۱۷ ساله ساکن حومه بهبهان در پی تلاش خانواده برای اجبار او به ازدواج با پسردایی خود دست به خودکشی زد، ساعاتی بعد در حالی که از خودکشی نجات یافته بود به دست برادر خود با شلیک مستقیم سه گلوله به قتل رسید.

یک منبع محلی ضمن تایید این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “نرگس ۱۷ ساله، اهل بخش تشان‌ از توابع شهرستان بهبهان در استان خوزستان بود. وی راضی به ازدواج اجباری با پسردایی اش نبود و بارها به این تلاش برای ازدواج اجباری اعتراض کرده بود. برای همین ۱۲ تیرماه سال جاری، به نشانه اعتراض با بریدن رگ دست خود، اقدام به خودکشی کرد. وی به بیمارستان بهبهان منتقل شد و از مرگ حتمی نجات یافت.”

این منبع ادامه داد: “اصغر علی شجاعی، برادر نرگس با این تفکر که با خودکشی خواهرش و مقاومت او در برابر ازدواج تعیین شده از سوی خانواده، آبرویش رفته است، ساعت ۲ بامداد ۱۳ تیرماه سال جاری، درحالی که نرگس قصد رفتن به سرویس بهداشتی واقع در حیاط منزل را داشت، از بالای پشت بام خانه با شلیک مستقیم سه گلوله، وی را به قتل رساند.”

اصغر علی شجاعی فرزند یونس علی شجاعی، در حال حاضر در بازداشت به سر میبرد و مراسم خاکسپاری نرگس، روز ۱۳ تیرماه در محل سکونتش برگزار شد.



شهنام July 7, 2017 06:32 AM

این است پایان تربیت اسلامی و آموزش برده داری به موجودات مذکر اسلام زده تحت عنوان غیرت! که این چنین حتی مقام حیوانات درنده را به عرش میرسانند زیرا حیوان از روی نیاز میکشد ولی این بی‌ مغزان اسلام زده از روی خشم دینی و تعصبی که اسلام زن ستیز در مغز فندقی اینان فرو کرده عزیز‌ترین کسان خویش یعنی‌ خواهر و مادر خودشان را میکشند باور کنید چند روز دیگر هم پدر و مادر نادانش رضایت میدهند و او مفتخر از انجام چنین حرکت غیرتمندانه ای! که انجام داده تا آخر عمر سربلند در میا‌‌ن قبیله ی نفهم و وحشی خودش قدم می‌زند و هزار بار داستان خواهر کشی اش را برای همه تعریف میکند ایرانیان! تا اسلام در خاک ماست این جنایات ادامه خواهد داشت بیدار شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 7, 2017 10:23 AM

بدبختانه وجود بسیاری از باوریهای احمقانه که از سوی تازیان وحشی پس از اشغال ایران به فرهنگ این سرزمین تحمیل شده بود به شکلی که پس از گذشت ۱۴ قرن از این رویداد بسیار تلخ در بسیاری از موارد بیمارگونه متاسفانه درآداب و رسوم فرهنگ کهن این آب وخاک ریشه دوانده! در حال حاضر دربسیاری ازشهرستانها و روستاهای کشور هنوزهم این گونه مواردچون ازدواجهای فامیلی، آزار غیرمسلمان، زیر پا گذاردن حق وحقوق زنان و بسیاری از و موارد دیگر وجود دارد که مسبب اصلی آن همین آخوندهای نکبت هستند که ازدوران اسماعیل صفویه به بعد با شکل گیری تدریحی و پرورش این موجودات مفتخور و کثیف موجب شدتا با تنیدن تارهای عنکبودی گونه خودشان مردم ساده اندیش وزحمتکش ایران را به درون پیله جهنمی، کشنده و بدبو خود کشانده تا بتواند بدینگونه مردم را اسیرباورهای پوچ خود کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: