آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 تیر ماه 1396 = 08-07 2017

تعریف بحران از زبان سردار شکست خورده

قالیباف: بحران کشور ما صحبت کردن مسئولان در پشت تریبون به عنوان اپوزیسیون است

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اظهار داشت: از تمامی افرادی که در مسئولیت مدیریت بحران شهر تهران فعالیت‌هایی داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم. امروز که در این ساختمان حضور داریم، در گذشته مدیریت بحران تهران جایی برای استقرار نداشت و با شرایط خاص و ویژه‌ای این ساختمان برای مدیریت بحران ساخته شد و امروز به مجموعه‌ای رسیده که افتخار این شهر است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت شهر تهران هنوز به نقطه‌ای نرسیده است که در مقابل بحران‌های جدی شهر را مدیریت کند، ولی بابت اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است به همه دوستان خداقوت می‌گوییم و از همه اندیشمندان که در خارج از محیط شهرداری دلسوزانه برای مدیریت بحران اقدام کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.

شهردار تهران بیان داشت: بحران ما این است که پشت این تریبون‌ها قرار می‌گیریم و یادمان می‌رود برای چه کسی صحبت می‌کنیم.

قالیباف بیان داشت: بحران کشور ما این است که همه مسئولان پشت تریبون بگویند چه کرده‌اند نه در نقش اپوزیسیون صحبت کنند، ولی باید بگویند چه کرده‌اند.



آرش - صبحی July 8, 2017 03:27 PM

آقای سردار محمد باقر قالیباف باید در مورد موضوعات بسیاری جواب پس بدهد اتهامات وسئوالات بی پاسخ مانده ای که هرگز نمایندگان شورای شهر بهر دلیلی نتوانستند، یا نخواستند مطرح کنند، و تحقیق وتفحصی که مجلسیان میخواستند انجام بدهند که با یک حکم حکومتی یک سطری کش پیدا نکرد اما هیچکدام اینها دلیل براین نیست که آقای قالیباف از اقدامات قبلی مثل لوله کردن دانشجویان وبعد ازآن دزدیها وبخششهای میلیاردی به اطرافیان، ویران کرده پلاسکو، وسایر موضوعات دیگر از مردم ایران برائت گرفته اند خیر چنین نیست ایشان بهمراه خیلی های دیگر در مظان اتهام هستند ودیر نخواهد بود زمانی که باید پاسخگو باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: