آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 شهریور ماه 1396 = 11-09 2017

تظاهرات ملی‌گرایان ترکیه علیه اردوغان+عکس

عصر دیروز جمع کثیری از گروه های سکولار با اجتماع در ازمیر و ادای احترام به آتاتورک، به اردوغان و اسلام گرایان در ترکیه هشدار دادند. (تصاویر زیر)

تظاهرکنندگان با محکوم نمودن اقدامات اردوغان و تلاش های وی برای احیای امپراتوری عثمانی، بر لزوم پایبندی بر میراث آتاتورک تاکید نمودند.

بسیاری از رسانه های ترکیه، این اقدام سکولارها را شورشی علیه اردوغان و زمینه سازی برای مخالفت های بیشتر با او ارزیابی نمودند.


دریایی از معترضان اردوغان در استانبول
یکشنبه، 18 تیر ماه 1396
09-07 2017


به گزارش منابع خبری در ترکیه، ده ها هزار نفر روز یکشنبه برای تظاهراتی که گروه اصلی مخالفان ترکیه سازمان‌دهی کرده بود تجمع کردند.

این تظاهرات یکی از بزرگترین اعتراضات در سال‌های اخیر توسط منتقدان رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به شمار می آید. (فیلم زیر)

در این تظاهرات، دریایی از معترضان میدان مال تپه در بخش آسیایی استانبول را پر کردند. شمار شرکت کنندگان در تظاهرات امروز به حدی زیادی بود که تنها حزب حاکم می تواند چنین گردهمایی را ترتیب دهد.

تصاویر زیر: تظاهرات روز گذشته در ازمیر

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=fTPvuZuu4HM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان July 9, 2017 10:45 PM

بنظر من این گرد همایی عظیم اعتراضی مردم ناخرسند ترکیه که به استانبول رسیده اگر مردم ترکیه بتوانند باماندن در خیابانها و میادین شهر بطور دائمی درست به مانند مردم مصر تا تائین وتکلیف اردوغان دیکتاتور این حکومت اهریمنی اسلامی او سقوط خواهد کرد! راهپیمایی امروز در استانبول همانیست که آرزوی همه ما و ۹۰ میلیون ایرانی دربند و آواره است که از ۳۸ سال پیش تابحال نه به لحاظ جمعیتی اما از نظر هماهنگی و دوام در نوع خود بی نظیر و تحسین برانگیز است! نکته اصلی همان است که ما ودیگر دوستان بارها و بارها بدان اشاره داشتیم موضوع ایجاد هماهنگی و اتحاد مردم با یکدیگر از نکات بسیار مهم برای بوجود آمدن سرآغاز یک حرکت مردمی بحساب خواهد آمد! بنظر من مردمی که حاضر شده اند ۴۵۰ کیلومتر به راهپیمایی از آنکارا تا استانبول بپردازند هرگز از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف July 10, 2017 07:31 AM

الان بهترین وقت هستش که ترامپ از نظامیهای ترکیه حمایت کنه و اردوغان رو سرنگون کنه ولی متاسفانه ترامپ با اردوغان و پوتین کاری نداره بعدها مشخص خواهد شد که اردوغان هم رابطه های خیلی پیچیده با سازمان اطلاعات روسیه داره پدر و مادر اردوغان متولد شوروی سابق هستن! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: