آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 22 تیر ماه 1396 = 13-07 2017

وکیل روسی؛ برای ترامپ دام چیده بودند؟

فاکس‌نیوز: اوباما زمینه ورود وکیل روسی به آمریکا را فراهم کرد

شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: مسئولان دولت اوباما برغم آنکه با صدور روادید برای ورود وکیل روسی به خاک آمریکا مخالفت کرده بودند اما بطور موقت به او اجازه اقامت در این کشور را دادند تا امکان دیدار پسر ترامپ با ناتالیا وسلنیتسکایا فراهم شود.

به گزارش ایرنا شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا درگزارشی نوشت: خانم وسلنیتسکایا وکیل روسی که گفته می شود با دادن وعده اطلاعات مخرب در مورد هیلاری کلینتون و کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با پسر ترامپ دیدار و گفت وگو کرد، در ماه اکتبر سال 2015 از دولت آمریکا در خواست روادید ورود به این کشور را کرد اما با این درخواست مخالفت شده بود.

به ادعای این نشریه با دخالت مسئولان دولت اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا به این وکیل اجازه داده شده است تا از اکتبر آن سال تا ژانویه سال 2016 در این کشور بماند و همین مجوز امکان، دیدار میان او و پسر ترامپ را فراهم کرد.

با توجه به اینکه طبق گزارش نیویورک تایمز این دیدار در روز 9 ژوئن سال 2016 اتفاق افتاده است، هنوز روشن نیست که این خانم بعد از انقضای مهلت اقامتش در ژانویه سال 2016، آیا در این کشور اقامت قانونی داشته است یا خیر؟


اتهام تازه به اقوام نزدیک ترامپ
یکشنبه، 18 تیر ماه 1396 = 09-07 2017

«نیویورک‌تایمز» گزارش کرد که پسر رئیس‌جمهور آمریکا به همراه داماد و رئیس سابق ستاد انتخاباتی وی به محض تأیید نامزدی «دونالد ترامپ» بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات 2016، با یک حقوقدان وابسته به کرملین دیدار داشتند.

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» گزارش کرد که بزرگترین پسر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، دامادش و مدیر سابق کمپین انتخاباتی وی سال گذشته میلادی، به محض آنکه ترامپ بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا تأیید شد، با یک حقوقدان روس که با کرملین ارتباط داشت، دیدار داشتند.

نیویورک‌تایمز به نقل از سوابق دولتی محرمانه و مصاحبه با افراد و منابع آگاه گزارش کرد که این نشست که در 9 ژوئن 2016 در برج ترامپ در «منهتن» برگزار شد، اولین نشست محرمانه تأیید شده است که میا اعضای چرخه داخلی ریاست‌جمهوری و یک تبعه روس برگزار شده است.

ترامپ در بیانیه‌ای این نشست را تأیید کرد و آن را بعنوان یک «نشست کوتاه معارفه‌ای» توصیف کرد که در آن نشست در اصل بر موضوع پذیرش فرزندخوانده تمرکز شده است.

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا همچنین از «جرد کوشنر» دامادش و «پائول منافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی‌اش هم خواسته بود تا در این نشست شرکت کنند.

یکی از وکلای کوشنر اعلام کرد که موکلش برای مدت کوتاه در این نشست حضور داشته است.

یکی از مشاوران ویژه فدرال و چندین کمیته کنگره در حال تحقیق در خصوص تماس‌های احتمالی کمپین ترامپ و نمایندگان روس هستند و این بخشی از تحقیقات بزرگتر درباره اتهاماتی مبنی بر مداخله مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا می‌باشد.

این مقاله نیویورک‌تایمز یک روز بعد از دیدار ترامپ و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در شهر هامبورگ آلمان منتشر شده است. آنها در این نشست درباره اتهامات مداخله روسیه در انتخابات آمریکا نیز گفت‌وگو داشتند.

ترامپ گفته است که نشستی که در بالا به آن اشاره شد در وهله اول برای بحث درباره یک برنامه ملی برای کمک به مردم آمریکا برای پذیرش کودکان روس به عنوان فرزند برگزار شده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در این نشست موضوعات انتخاباتی آن زمان مورد بحث قرار نگرفت و بعد از آن نیز نشستی برگزار نشد. آشنایی از من خواسته بود که در آن نشست شرکت کنم اما از قبل اسم فردی که قرار بود با آن نشست داشته باشیم را به من نگفته بود».

وکیل کوشنر نیز گفت که موکلش حضور اندکی در نشست داشته است و افزود که کوشنر بیش از 100 تماس یا نشست با نمایندگان بیش از 20 کشور در حین مبارزات انتخاباتی و بعد از انتخابات آمریکا داشته است.

وکیل کوشنر گفت: «همانطور که کوشنر به طور مداوم گفته است، برای همکاری و به اشتراک گذاری دانسته‌های خود مشتاق است».

سخنگوی منافورت به درخواست رویترز برای اظهارنظر درباره این گزارش پاسخ نداد.



اردشیر July 14, 2017 11:51 AM

کاملا مشخص است که برای ترامپ دام چیده اند و آن هم با همکاری پوتین و اوباما دو یار و متحد واقعی که هر دو دشمن امریکا و عاشق مرام کمونیستی بوده اند و هستند این دو هرگز از نشستن میهن پرستان امریکایی در کاخ سپید خوشنود نیستند و با تمام وجود و با همکاری هم تلاش می کنند دولت ترامپ را فلج کنند که خب موفق هم نشده اند و نخواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ardeshir 2 July 14, 2017 12:34 PM

نه آقای اردشیر اگر برای ترامپ دام چیده بودند خیلی وقت پیش باید معلوم میشد نه وقتی رسانه ها لو میدهند درضمن برای کلینتون دام چیده بودند و موفق هم شدند آقای ترامپ ایران را جزو شش کشور ممنوع حساب کرده چه طرفداری ازش میکنید ترامپ یک تاجر است نه سیاست مدار تاجر فقط به منافع شخصی خودش فکر میکند نه به من و شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


vakil rusi July 14, 2017 12:39 PM

وکیل روسی شکر زیادی میخوره چون حالا به طرفداری از روسیه و ترامپ میخوان خودشونو توجیه کنند اصلان قصد این وکیل از رفتن به امریکا نشست به خانواده ترامپ بوده حالا اگر هم اوباما میدونسته کمکش کرده که بیاد تا این نشست علنی بشه این که دام نیست این حقه بازی شما روسها و ترامپ و خانوادش است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: