آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 مرداد ماه 1396 = 26-07 2017

نگرانی شدید مقام روسی از اقدام تازه آمریکا

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: گمان می رود طرح تشدید تحریم های روسیه به سرعت در سنای آمریکا به تصویب برسد.

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مسکو ، سرگئی ریابکوف افزود طرح تشدید تحریم ها که با اکثریت آراء در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید قرار است در سنای آمریکا مورد بررسی قرار گیرد . گمان می رود این طرح به سرعت در سنای آمریکا به تصویب برسد و به زودی در اختیار رئیس جمهور قرار خواهد گرفت.

این مقام روس گفت: رای کنگره آمریکا در مورد قانون تحریم ها حرکت به سوی تقابل شدید بین آمریکا و روسیه است.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: با اینهمه مسکو تسلیم احساسات نخواهد شد و همواره به دنبال راه هایی برای گفتگوی سازنده و سازش بر سر موضوعاتی است که برای این کشور حائز اهمیت است.

از سوی دیگر پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ ای در این باره اعلام کرد:‌ تعدد تهدیدها علیه امنیت ملی ما از طرف رژیم ایران، روسیه و کره شمالی نباید کم بها داده شود. این عاملان بد و نامطلوب مدتهاست که دست به تضعیف آمریکا زده‌اند و ثبات جهانی را مختل ساخته‌اند.

وی افزود: لایحه‌ ای که ما با حمایت یکپارچه دوحزبی تصویب کردیم یکی از وسیعترین بسته تحریمها در تاریخ بوده است. این لایحه فشار را بر خطرناکترین دشمنان ما بالا می‌برد.

سناتور باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا نیز در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: طرح تحریم های روسیه خیلی خیلی زود به قانون تبدیل خواهد شد.

مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه شب با اکثریت آرا ، بسته جدید تحریم ها ضد روسیه را تصویب و دونالد ترامپ رییس جمهور را ملزم کرد تا قبل از هر گونه اتخاذ تصمیم برای کاهش تحریم ها ضد مسکو از کنگره اجازه بگیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: