آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 تیر ماه 1396 = 12-07 2017

حمله ترامپ به دموکراتها در توئیت تازه

دونالد ترامپ در توئیت تازه خود با استناد به مقاله اخیر روزنامه واشنگتن تایمز، دموکرات ها را به استفاده از اطلاعات دولت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین پیام توئیتری خود نوشت: واشنگتن تایمز نوشته است دموکرات ها مشتاقانه از اطلاعات غلط مسکو برای اعمال نفوذ بر انتخابات ریاست جمهوری (آمریکا) در جهت مقابله با ترامپ استفاده کردند.


ترامپ سناتورهای دمکرات را به کارشکنی متهم کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه از سناتورهای دمکرات به دلیل تائید نکردن نامزدهای مورد نظرش برای مسوولیت های اجرایی انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت:‌ دمکرات های سنا تنها 48 نفر از 197 نامزد ریاستی را تائید کرده اند. آنها نمی توانند پیروز شوند بنابراین همه کاری که می کنند، 'کند کردن' روند امور و کارشکنی است.

ترامپ ماه گذشته نیز در پیامی توییتری اعلام کرد که کارشکنی راه به جایی نمی برد. وی در آن زمان دمکرات ها را ترغیب کرد با جمهوری خواهان در زمینه موضوعاتی چون کاهش مالیات ها، مسائل امنیتی و بیمه درمانی همکاری کنند.

ترامپ، دمکرات ها را 'حزب کارشکنی' خوانده و مدعی شده که آنچه را برای آمریکا بهتر است، انجام نمی دهند.

کاخ سفید نیز روز گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه ای دمکرات های سنا را به مانع تراشی در راه تائید نامزدهای معرفی شده از طرف دولت ترامپ متهم کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده: از 197 نامزدی که ترامپ برای مسوولیت آژانس ها به سنا معرفی کرده است، تنها 48 نفر تائید شده اند. همچنین سناتورهای آمریکایی تاکنون تنها دو نامزد وزارت دادگستری از 23 نامزد معرفی شده برای این مسوولیت را تائید کرده اند.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی توجه خود را معطوف نامزدها کرده است که اخبار جدید از دیدار پسرش با وکیلی مرتبط با کرملین در جریان کارزار ریاست جمهوری آمریکا حکایت دارد.

روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه در گزارشی نوشت که به پسر ترامپ قبل از دیدار با این وکیل گفته شده بود که انتشار اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بخشی از تمهیدات دولت روسیه برای کمک به مبارزات انتخاباتی ترامپ بود.



اردشیر July 12, 2017 08:52 PM

به هر حال دموقراضه ها چون هیچ امیدی به پیروزی در انتخابات آینده ی امریکا ندارند کمر همت بسته اند که هست و نیست امریکا را به پای منافع حزب خود به نابودی بکشانند و چه چیزی عالی تر از فلج کردن دولت ترامپ برای این عناصر بی وطن تا شاید با به دست آوردن دستاویزی برای ضد تبلبغ علیه ترامپ شانس خود را برای پیروزی بالا ببرند و البته واراگراف آخر بک جوک‌لیبرالی خنده دار و از آن خنده دار تر حالت وکیل مدافع ایرنا برای دموکرات هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: