آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 شهریور ماه 1396 = 24-08 2017

همون بهتر روحانی وزیر زن انتخاب نکنه

معاون رئیس‌جمهور: حسن روحانی خواست چادری شدم

سایت هم اندیشی: وقتی او به‌عنوان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در کابینه دوازدهم معرفی شد، بسیاری از اینکه حسن روحانی چنین حقوقدانی را انتخاب کرده، خوشحال شدند و بر این باور بودند اگر از وزیر زن در کابینه خبری نیست، ولی انتخاب لعیا جنیدی به عنوان معاون حقوقی از شایسته‌ترین انتصاب‌های روحانی است.

اما بیش از هرچیز آنچه برای کاربران شبکه‌های اجتماعی جالب توجه بود نوع پوشش لعیا جنیدی بود که پوششی از نوع مانتو داشت، اتفاقی که کمتر در میان دولتی‌ها دیده بودند. اما بعد از انتصابش به این سمت، تصاویری از لعیا جنیدی منتشر شد که چادر بسر داشت و همین مسئله تعجب جامعه را برانگیخت. وقتی از او درباره علت چادری شدنش سوال پرسیده شد، گفت: «آقای روحانی به‌دلیل پروتکل کابینه از من خواستند چادری شوم و من هم به خواستشون احترام گذاشتم.»

حال تغییر پوشش لعیا جنیدی، معاون مشاور حقوقی رئیس‌جمهور با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «به نظرم درست نیست لعیا جنیدی که عکساش تو اینترنت با مانتو و روسری است بعد از انتصاب به معاونت حقوقی، دولت ازش عکس چادری بگیره و منتشر کنه.»
دیگری نوشت:«از دلایل کمبود زنان شایسته برای مناصب مختلف اینه که قراره از بین زنانی با این سبک زندگی انتخاب شن. امثال جنیدی هم تاییدکننده این سیاست هستن.»
شخصی نیز عنوان داشته است: «خانم‌ها در دولت حق انتخاب پوشش ندارن!»
کاربر دیگری گفته است:«چه لزومی هست لعیا جنیدی چادری بشه؟»

کاربران دیگر اینطور توئیت کرده‌اند:
«آقاى روحانی لطفا به حق انتخاب پوشش خانم لعیا جنیدی احترام می‌گذاشتین»

«یکی از دستاوردهای دولت دوازدهم اینکه خانم لعیا جنیدی بعد از اینکه مشاور حقوقی روحانی شد، چادری شد»

«لعیا جنیدی اگه خودش می‌خواست چادر سر کنه مشکلى نبود، اما آقاى روحانى بهش گفته چادر سر کنه»

«لعیا جنیدی به‌خاطر روحانی که گفته پروتکل کابینه برای بانوان، پوشش چادره، چادری شد! همون بهتر روحانی وزیر زن انتخاب نکنه»

«لعیا جنیدی رو با مقنعه هم ندیده بودم، چه برسه به چادر. اگر گرفتن سمتی به تاثیرگذاری معاونت حقوقی روحانی مستلزم چادر پوشیدن که...»

«چادر یا مانتو چه فرقی داره!؟ کسی که به پستی گمارده میشه یا نباید قبول کنه یا با تمام شرایطش بپذیره»

«وقتی معاون حقوقی رئیس‌جمهور کشور از همون ابتدا حتی در لباس پوشیدن خودش هم مختار نیست دقیقا می‌خواد از حقوق چه کسی دفاع کنه؟»


حجابی که بلای جان آخوندها شد


امام جمعه موقت تهران٬ مسئله حجاب را با «سیاست و استقلال» کشور مرتبط دانست و گفت در صورت رواج بدحجابی و کشف حجاب٬ «دشمنان» به کشور «چشم» خواهند داشت.

گزارش دیگربان، موحدی‌ کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت که «مسئله حجاب بسیار مهم است. هم با دین ارتباط دارد و هم با سیاست و استقلال کشور.»

وی افزود «وقتی دنیا ببیند در ایران حجاب مورد توجه است، قضاوت می‌کند که این مردم متدین هستند، پایبند به حجاب هستند و بنابراین به سادگی نمی‌شود به این مردم آسیب رساند و اما اگر ببیند بدحجابی رایج شده و جاهایی احیاناً کشف حجاب شده چشم به کشور خواهند داشت.»

امام جمعه موقت تهران درباره برخی اظهارنظرها پیرامون فضای داخلی خودروها در رعایت حجاب نیز گفت که «می‌گویند در برخی ماشین‌ها کشف حجاب وجود دارد. شما بدانید فضای داخل اتومبیل خصوصی نیست که کسی بگوید فضای خصوصی است و چه کار به کار خصوصی دارید.»

موحدی کرمانی اضافه کرد «این ماشین است که در خیابان حرکت می‌کند، از پشت شیشه همه مردم، ساکنین خودرو را می‌بینند، بدحجاب و بی‌حجاب باشد همه می‌بینند و این دیگر فضای خصوصی نیست و فضای عمومی است و باید نیروی انظامی با قاطعیت با این افراد برخورد کند.»

وی ادامه داد «چه بسا افرادی که حجاب را مراعات نمی‌کنند، آدم‌های نجیبی باشند، اما فرهنگ غلط در خانواده آنها حاکم است، به خود بیایید، والله قیامتی است و در قیامت نمی‌توانید جواب دهید.»

موحدی کرمانی خطاب به افرادی که آنها را «بدحجاب» نامید٬ گفت «در عالم برزخ نمی‌توانید جواب دهید، اگر گفتند با این کارتان به استقلال کشور آسیب رساندید و عزت انقلاب را از بین بردید و دشمن فکر کند در ایران از انقلاب دست کشیده‌اند و بدانید جواب این ضربه‌ها را در قیامت نمی‌توانید بدهید.»




arzhang July 15, 2017 01:50 AM

چندین دلیل هست که چرا آخوندای گدا توانستن ۳۸ سال مثل شاه حاکم ایرانیان باشند دلیل اولش بخاطر غنی بودن کشور ایران هست که اگر ایران کشور بی پولی مثل مصر بود ایرانیان همان ۶ ماه اول اخوندا را میفرستادن جهنم بعدش سیاست شیطانی انها مثل راه انداختن جنگ با عراق یا طرفداری دروغی انها از فلسطین و سیاست چادوری-روسری تو سری خانمها که با این روش نصف مردم ایران را خفه کردند ولی حالا نسل چهار نه از حادثه جنگ که اخوندا به قربانیان جنگ لقب شهید داده اشنایی دارند نه بحث مسله فلسطین درکار دنیا هست و پول نفت هم که خرج سوریه میشه نسل چهار مخصوصا خانمها اخوندا را در نقطعه ضعف گیر اوردن و از روشهای فرهنگی ملی میخواند رژیم را حتی قبل از مرگ خامنه ای سرنگون کنند که دلواپسی امام اخوند محمدعلی حسن حسین نقی رضا کرمانی شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 15, 2017 05:48 AM

باوجود صدمات فراوان و غیرقابل جبرانی که کشور ایران از ورود خمینی و رویکار آمدن یاران جنایتکارش بر سر قدرت تا کنون متحمل شده است اما با گذشت ۳۸ سال از عمر ننگین جمهوری اسلامی خوشبختانه اکثریت جوانان و نوجوانان کشور با مطالعه، پژوهش و ردیابی بسیار دقیق از نحوه اداره کشور توسط آخوندهای اهریمنی پس از طی این چند دهه دریافته اند که با ادغام دین و سیاست در هر جامعه ای ابتدا سبب بروز انواع بیماریهای بسیار خطرناک گردیده و سپس پدیده فرو پاشی اجتماعی را بدنبال خواهد آورد! بنابراین در چنین شرایطی حکومت اسلامی در نزد اکثریت مردم ایران هیچگونه جایگاهی ندارد و تا ابد نخواهد داشت! به همین خاطر است که اگر توجه داشته باشید برای مثال رعایت نداشتن و به دور انداختن حجاب اسلامی در نزد بانوان و دختران ایرانی حتی بیشتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


samira July 15, 2017 06:27 AM

بنا بر استدلال این آخوند پس چنانچه ماشین پنجره نداشته باشه یا پرده داشته باشه یا شیشه دودی باشه دیگر دلیلی برای مزاحمت وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 15, 2017 07:00 AM

شما در اين چهل سال بخوبى اسلام واقعى رو بمردم شناسونديد و نشان داديد كه نه آخرتى وجود دارد و نه قيامتى و نه بهشت و جهنمى كه اگر داشت شماها اينقدر حق الناس و جنايت نميكرديد ، پس ندارد كه اينجورى به جان و مال و ناموس مردم دست درازى ميكنيد ، لعنت به همه شما با اون دين خونخوار و وحشيتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: