آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 تیر ماه 1396 = 15-07 2017

جعل امضای معاون رییس جمهور و شلاق

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست از اعلام حکم دادگاه برای «جمشید آرین» و تایید جعلی بودن نامه منتشر شده در برنامه ای به نام «ثریا» خبر داد.

به گزارش بهارنیوز، فردی به نام جمشید آرین اولین بار در برنامه “ثریا”، عدم موفقیت خود در تولید خودروی برقی را به نامه‌ای از معصومه ابتکار مرتبط دانست و برنامه مذکور سندی جعلی را به عنوان نامه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت هشتم منتشر کرد، در حالی که این نامه کاملا جعلی بوده و هیچ‌گاه چنین نامه‌ای توسط رییس سازمان حفاظت محیط زیست امضا نشده است. ضمن آنکه تولید خودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط می‌شود و سازمان حفاظت محیط زیست فقط استانداردهای مربوطه را تعیین می‌کند و در صورت عدم رعایت آن، شماره‌گذاری خودرو را متوقف می‌سازد.

در خبر منتشر شده آمده است: «پیرو شکایت سازمان حفاظت محیط زیست از جمشید آرین اصل به اتهام جعل امضای معاون رییس جمهور و استفاده از اوراق مجعول، رای شعبه ۱۱۷۰ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی قدس تهران در این زمینه صادر شد که بنابه رای صادره شده، جمشید آرین محکوم به پرداخت۳۶ میلیون ریال جزای نقدی و تحمل ۳۰ ضربه شلاق شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: