آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 آبان ماه 1396 = 23-10 2017

اینگونه کشور را چپاول کرده و به غارت بردند

اختلاس حالا با یقه آخوندی انجام می شود
در یک بانک 10 هزار میلیارد تومان پول گم شده است
برای نابودی سازمانی هدیه گرفته اند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که دسترسی به داده‌های صحیح راهکار مقابله با قاچاق و رشوه خواری است گفت: مدیری که سازمان را نابود کرده فوق‌العاده مدیریت دریافت می‌کند.

مسعود پزشکیان در مراسم بزرگداشت روز آمار گفت: به صورت ناگهانی اعلام می‌شود در یک بانک 10 هزار میلیارد تومان پول گم شده است. این چالش نتیجه عدم دسترسی به داده‌های صحیح است. اگر آمارهای دقیق در دست داشتیم امکان ورود چنین فاجعه‌هایی وجود نداشت.

نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه علاوه بر دسترسی به آمارهای دقیق باید از مدیران کارآمد نیز استفاده کنیم، گفت: متاسفانه شاهد بودیم مدیری که یک سازمان را نابود کرده است، در فیش حقوقی‌اش «فوق‌العاده‌های مدیریتی» پیاپی می گرفت.


اختلاس حالا با یقه آخوندی انجام می شود

یک تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: هنوز موضوع بدهکاران کلان بانکی حل نشده و مشخص نیست که چه افرادی پول مردم را گرفته و پس نمی‌دهند؟ اما مردم حق دارند بدانند این بدهکاران چه کسانی هستند.

محمدطبیبیان در گفت‌وگو با ایلنا تصریح کرد: هرچند گفته می‌شود این مسائل خصوصی است اما در حقیقت این مسائل عمومی بوده و منابع سپرده گذران به این افراد داده شده و مردم باید بدانند چه بلایی بر سر پس‌اندازهایشان آمده است.

وی افزود: در اقتصاد ایران از پیش از انقلاب همواره ساز و کارهای رانتی همواره وجود داشته اما یک زمان اختلاس‌ها با کت و شلوار و کراوات انجام می‌شد و حالا با لباس یقه بسته.




مهر October 23, 2017 12:57 PM

بگرديد مجتبى خامنه اى را پيدا كنيد پولهاى دزدى هم همان جاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: