آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 تیر ماه 1396 = 19-07 2017

رئیس جمهور سابق و زندان هارون‌الرشید

واکنش دادستان تهران به نامه احمدی‌نژاد

دادستان تهران گفت: هفته گذشته آقایی که در گذشته مسوولیت داشته، نامه‌ای متضمن مطالب توهین‌آمیز و کذب علیه قوه قضاییه و بازپرس پرونده انتشار داده که صرف نظر از مجرمانه بودن مفاد این نامه و محفوظ بودن حق تعقیب قضایی توسط دادستانی تهران، صرفاً در یک بخش از نامه که متضمن ادعاهایی راجع به چگونگی نگه‌داری متهم در زندان و رعایت حقوق قانونی وی بود، دستور بررسی به وزارت اطلاعات صادر شد.

دادستان تهران در بیان مصداقی از هجمه‌های ایراد شده به قوه قضاییه در جریان رسیدگی به پرونده‌های فساد، اظهار داشت: هفته گذشته آقایی که در گذشته مسوولیت داشته، نامه‌ای متضمن مطالب توهین‌آمیز و کذب علیه قوه قضاییه و بازپرس پرونده انتشار داده که صرف نظر از مجرمانه بودن مفاد این نامه و محفوظ بودن حق تعقیب قضایی توسط دادستانی تهران، صرفاً در یک بخش از نامه که متضمن ادعاهایی راجع به چگونگی نگه‌داری متهم در زندان و رعایت حقوق قانونی وی بود، دستور بررسی به وزارت اطلاعات صادر شد که در پی پاسخ وزارت اطلاعات جعفری دولت‌آبادی توضیح بیشتری در این زمینه ارائه داد؛ مبنی بر اینکه ادعاهای نویسنده نامه که به نقل از متهم آورده است، به گونه‌­ای بود که گویا این متهم را در زندان هارون‌الرشید یا گوانتانامو نگه داشته‌اند! و مدعی شده است که به او اجازه خرید غذا از خارج زندان داده نشده و در انفرادی بوده و رنگ آفتاب را ندیده است. دادستان تهران با ارائه لایحه متهم مذکور که در تاریخ ۱۷ شهریور سال ۱۳۹۴ ضمن مخالفت با انتقال خود به بند عمومی، تصریح نموده است «بنده در بند فعلی مشکلی ندارم و خواهشمند است من را به بند قبلی برگردانید؛» اظهار داشت: این خواسته متهم بوده و اکنون حامی وی مدعی شده است که او در انفرادی نگه‌داری می‌شده است.


احمدی نژاد: نگران سلامت حمید بقایی در زندان هستم

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهمّ عجّل لوليّك الفرج والعافيه والنّصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

ملت شریف و بزرگوار ایران

سلام و درود خداوند بر شما و همه موحدان، مومنان، آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان.
همانطور که مستحضرید جناب آقای بقایی، مدیر خدوم و پاک، فداکار، دلسوز و آزاده که همواره بدون منت و در مناصب گوناگون خدمات فراوانی را به ملت عزیز تقدیم کرده است، مجدداً در روز ١٨ تیرماه با اتهامات تکراری و البته نادرست بازداشت شده است.
یادآور می شود که ایشان حدود ٢ سال قبل با همین اتهامات دستگیر و مدت هفت ماه و نیم در زندان انفرادی به سر برده و پس از آن، حدود یک سال و نیم با قرار کفالت آزاد بوده است.
لازم به یادآوری است که ایشان قبل از شکایت دولت کنونی که منجر به دستگیری قبلی ایشان شد، از معاون اول و برخی مدیران دولت فعلی به اتهام جعل سند شکایت کرده بود که هرگز رسیدگی نشد.
همچنین ایشان حدود ٢ سال قبل، از اقدامات خلاف قانون بازپرس مربوطه به دادسرای انتظامی قضات شکایت کرده بود که متاسفانه هرگز به آن رسیدگی نشد.
بازداشت ٢٢٥ روزه قبلی که در زندان انفرادی و تحت شرایط سخت بوده است، وضعیت جسمانی ایشان را تحلیل برده و به ضعف عمومی و بیماری های متعدد دچار کرده است.
بنا بر اطلاع واصله، ایشان از زمان دستگیری مجدد در اعتصاب غذا به سر می برد و از آنجا که راه دیگری برای اعتراض به بی عدالتی فراروی خود نمی بیند، توصیه های اینجانب و دیگر دوستان جهت شکستن این اعتصاب، در اراده و تصمیم ایشان بی تاثیر بوده است.
گرچه ایشان در حال حاضر به دلیل ناتوانی در تادیه وثیقه پنجاه میلیارد تومانی، همچنان در شرایط سخت زندان انفرادی و بدون امکانات ارتباطی به سر می برد اما طبق قانون باید از تلویزیون، رسانه و امکانات ارتباطی برخوردار باشد.
درخواست اینجانب در نامه قبلی از رییس قوه قضاییه برای آزادی ایشان نیز هنوز پاسخی دریافت نکرده است و بیم آن می‌رود که سلامت ایشان دچار مخاطره جبران ناپذیر گردد. شایسته تاکید می دانم که مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامتی ایشان متوجه مسئولان دستگاه قضایی است و باید در برابر قانون و ملت ایران پاسخگو باشند.
از عموم مردم شریف و آزاده استدعا دارد برای سلامتی و رهایی این برادر متعهد و فداکار و همه بی گناهان دربند – صرفنظر از عقیده و مرام و گرایش سیاسی- دعا کنند.
از خداوند منان سلامتی و رهایی همه مردان و زنان بیگناه و دربند در سراسر جهان را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد



GHASEM July 17, 2017 08:48 AM

این جملات را باید وقتی جوانان این خاک در کهریزک با گرمای زیاد و شکنجه گماشتگان شما دست و پنجه نرم میکردن میگفتی حالا فقط شکر زیادی خوردن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush July 17, 2017 01:03 PM

دوستان زياد نگران نباشيدچند وقت ديگه با بريتش ايروز ميرود بى بى سى كنار ديگر دوستان مينشند و براى مردم تكليف مشخص ميكند كه به چه كسى رأي دهيد و امت هم در صف ميايستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام July 19, 2017 02:37 PM

عجب مملکت بی صاحبی شده است اگر هم صاحب داشته باشه، سگ هم صاحبش را نمیشناسه به ارقام وثیقه بنگرید، پنجاه میلیار تومان گویا حسین فریدون قلبش گرفت و پول را داد تا برود بیمارستان روش کارکنه این بقائی هم کافیست قلبش بگیره و پول را رو کنه همه شان دزدند و مملکت را چاپیده اند پاکترین های میهن در گورها خابیده اند و ملت در انتظار سرنوشت محتوم، سیاه توام با خشکسالی و قحطی و آوارگی وجنگ نشسته است ننگ و نفرت به خمینی که این بختک شوم سنتی مذهبی را از شیشه جادو بدر آورد این مملکت به یک خانه تکانی پر درد نیاز دارد که خرجش را ملت میپردازد روزهای سخت در پیش است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: