آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 شهریور ماه 1396 = 02-09 2017

مراقب سلول‌ های خفته تروریستی سپاه باشید

صدای آمریکا :
یادداشتی از مایکل روبین در وبسایت کامنتری مگزین

سلول های خفته رژیم ایران پدیده تازه ای نیستند. در سال ۱۹۹۲، وقتی کلاوس کینکل، وزیر خارجه وقت آلمان، تحریم های حکومت ایران را لغو کرد، رهبری تهران یک سلول ساکن برلین را فعال کرد و چندین مخالف «کرد» در کافه «میکونوس» برلین ترور شدند.

حمله سال ۱۹۹۴ به مرکز فرهنگی همیاری یهودیان در بوئنوس آیرس آرژانتین تا حدودی با تکیه بر عوامل حزب الله ساکن در منطقه مرزی برزیل، پاراگوئه و آرژانتین انجام گرفت.

حمله سال ۱۹۹۶ به برج های خبر در عربستان سعودی که به کشته شدن ۱۹ آمریکایی منجر شد توسط عوامل حزب الله در عربستان اجرا شد. عوامل حمله توسط سپاه پاسداران آموزش دیده بودند.

اخیرا دولت های عرب منطقه از ظهور دوباره سلول های خفته حکومت ایران خبر می دهند. کویت از جمله این کشورها بود که اخیرا شبکه ای از سلول های سپاه در آن کشور را متلاشی کرد. با برداشته شدن تحریم های بین المللی تلاش های رژیم ایران برای حمایت از این سلول ها در آفریقا و در سراسر خاورمیانه افزایش یافته است. بحرین از این زاویه زیر فشار و چالش زیادی قرار دارد.

رهبران اروپایی ممکن است به حسن روحانی و محمد جواد ظریف به عنوان مقام هایی عملگرا یا صدای اصلاحات در جمهوری اسلامی نگاه کنند، اما این سپاه پاسداران و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی اند که مسیر جمهوری اسلامی را تعیین می کنند و جهت این حرکت کاملا روشن شده است.



آرش - صبحی July 20, 2017 03:28 PM

سندی گویا وادله ای غیر قابل انکار ازدخالت وتوطئه در کشورهای آنسوی خلیج فارس این سند اثبات میکند که جمهوری در ذات خود یک حکومت توطئه گر وجنگ افروزوچالش آفرین است حکومت اسلامی دوست ودشمن نمیشناسد حکومت اسلامی حکومتی برخاسته از دروغ وفریب وجرم وجنایت وغارت و عاری از معرفت وانسانیت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش July 20, 2017 06:42 PM

بابا گل بگیر در ان جاسوسخانه و تروریستخانه را ! تمام سفارت های اخوندا را ببندید اگر نمیخواهید عقرب به تو رختخوابتان بیاد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 2, 2017 06:01 PM

دلیل نوظهوراین سلولهای خفته درمعامله بین حزب الله لبنان وداعش تبلوری جدی یافته است جمهوری ولایت فقیه دوست ودشمن نمیشناسد آنجاکه هژمونی انقلاب درمیان باشد، هیچ فرقی نداردکه عربستان سعودی باشد یا یمن یا لبنان ویا کشورهای اروپائی، وحتی آمریکا باید ملاک ارزیابی، سخنان تئوریسین سپاه پاسداران (سردار حسن عباسی) باشدکه باصراحت اعلام نمود، ما میتوانیم درراکتورهای آمریکا و زرادخانه آن کشورنیروهای خودرا فعال نمائیم ممکن است چنین سخنی یک بلوف بزرگ باشد، اما واقعیت اینست که جمهوری اسلامی بخش اعظم درآمدهای ملی ایرانیان رامصروف پرورش تروریستهای جهادی، ازنوع داعش والقاعده وحوثی ها وحزب الله وحماس میکند تاازاینطریق قدرت اهریمنی خودرا برخ جهانیان بکشد یک راه حل بیشتردرمقابل جهان آزاد وجود ندارد حمایت از مبارزات ملت ایران تا فرریزی نظام جهنمی ملایان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: