آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 تیر ماه 1396 = 19-07 2017

خودکشی دختر ۱۸ ساله با پرش از ساختمان

دختر جوانی در امیرکلا از ساختمان ۵ طبقه به پایین پرید و جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل گفت: عصر امروز طی تماس مردمی با این مرکز مبنی بر خودکشی دختر ۱۸ساله در شهر امیرکلا روبروی پارک، بلافاصله تکنسین های پایگاه امیرکلا به محل حادثه اعزام شدند.

غلام نیا روشن با بیان اینکه در این حادثه دختر ۱۸ساله خودش را از طبقه ۵ساختمان به پایین انداخت، افزود: مصدوم به علت شدت جراحات و خونریزی دردم جان باخت.



اردلان July 19, 2017 05:45 PM

بنظرمن تامادامی که راه حلی برای ایجاد هماهنگی مابین نیروهای انقلابی مردمی که بصورت جدا از هم بوجودنیاید درپی آن باافزون شدن عمرننگین رژیم ولایت وقیح درصد خودکشی، اعتیاد، بیماریهای روحی روانی، بزهکاری، تجاوز و بسیاری از بیماریهای خطرناک اجتماعی هر روزه در این سرزمین اشغال شده بیشتر و بیشترمیشود! چرا که آخوندهای جنایتکار و مفتخور، این گماشتگان و مجریان طراحان اجانب مسببین و متحمین اصلی همه این رخدادهای غم انگیز و خانمانسوز در جامعه ایران بشمار میروند! خودکشی دختران و حتی پسران نوجوان و جوان ایرانی حاصل وجود قوانین قرون وسطایی وعقب افتاده اسلامیست که توسط آخوندهای نوکر معاب وتروریست وبه امر قدرتهای برترجهانی در ایران اعمال میشود! یکدلی، اتحاد، برنامه ریزی دقیق وهماهنگی کامل میان نیروها و مردم سبب آغاز قیام سراسری مردم ایران فراهم خواهد آورد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی July 20, 2017 12:19 AM

خاک بر سر پدر و مادر و برادرانی که از حال و روز دختر خود و خواهر خود بی خبرند و اهمیتی به زندگی فرزندان و خواهران خود نمیدهند و تنها همین به اطلاعی است که این دختر را به اینجا کشانده و اگر کسی دلسوز از حال این دختر خبر داشت هرگز او به چنین کاری دست نمیزد و بزرگ سالان و کسانی که در این دنیا سه چهارتا پیراهن بیشتر پاره کرده اند با حمایت از او میتوانستند او را از این مرگ نجات دهند ولی در ایران آخوندی زنان قربانیان مشکلاتی هستند که آخوند برای مردم ایران بپا کرده و کسانی که نه از جامعه فهمی دارند و نه سواد به آن صورت همه کاره کشور شده اند و باید گفت که دراین موقعیت حساس که زنان زیر یوق آخوند بسر میبرند وظیفه پدر و مادر و برادر رسیدگی و کمک و پشتیبانی از زنان و دختران و خواهران خود است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: