آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 تیر ماه 1396 = 20-07 2017

اعتراف؛ ملاها پدر این مملکت را درآوردند

فریدون احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی از زنجان روز چهارشنبه در جلسه علنی با بیان اینکه وزرای باسواد باید برای کابینه از سوی رئیس‌جمهور معرفی شوند، اظهار داشت: اگر چه امروز خیلی‌ها اعتقاد دارند که مدیریت سواد نمی‌خواهد و بی‌سوادها در مدیریت موفق‌تر هستند، اما آقای روحانی! شما با سوادها را معرفی کنید، زیرا بی‌سوادها پدر این مملکت را درآوردند.

وی گفت: آقای روحانی! ترسوها و واداده‌ها را برای ادامه دولت معرفی نکنید...آقای روحانی! با جوان ها بازی نکنید، جوان ها فقط در انتخابات مهم نیستند، بلکه بعد از انتخابات هم مهم هستند. کاری نکنید که مردم برای حل مشکلات به حضرت قابض‌الارواح پناه ببرند.



arzhang July 20, 2017 03:57 AM

حرفهای فریدون احمدی یک خبر رمزی راجع به مرگ خامنه ای است که این روزها با عزراییل در یک نرمش قهرمانه دارد گشتی میگیرد و به روحانی داره اخطار میکنه که کارهات لاک پشتی هست و جواب جوانها را نمیده و اگر مشگلات را هر چه زودتر و سریع حل نکند ملت همه ما را میفرستد پیش عزراییل

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM July 20, 2017 09:31 AM

ملاها ایران را ویران کردن و خجالت هم نمیکشن برای نمونه فقط ارزش پول ملی را نگاه کنید ببینید چه به روز این ملت آوردن برای اینها سواد یعنی یک عمامه روی یک کله پوک کافیست که به وزارت منصوب شوند حالا اگر قاتل هم باشه مهم نیست نمونه پور محمدی قاتل بل فطره به مجلس خفتگان هم نگاهی کنید پس ریال چرا باید بی ارزش نشود ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: